Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26883
Tuskinpa Ahola poistaa autoa, mikä on kolme-neljä kertaa halvempi kuin omat. Kuski kyllä vaihtuu ja varmasti nopeasti.

Tää Drivers guide rupes kiinnostamaan. Kun kerran puheeksi otti, niin tällaisiakin tilanteita varten ohjeet sieltä sitten kai löytyvät. Mahtaa olla paksu kirja.
Eiköhän Aholassa ohjeet katsota Raamatusta. Siunatuilla rekoilla voi ottaa vähän enemmän riskiä.
 

Örfil

Guest
Nämä mustelmat ja murtumat lienevät unta vainen?
Henning Mankelin seuraava romaani on:

Hakattu mies!

Tammerkosken rannalta löytyy mies, joka on ruhjeilla päästä varpaisiin. Kädessä tenupullo. Mies horisee viimeisillään sanat suusta "Teukka, miksi...". Mysteeri nousee mittasuhteiltaan kunnallistasolle koska tapaukseen sekaantuu Tampereen Pormestari Otto H.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Koitin TES:stä hakea, mut en löytänyt. Mikähän mahtaa muuten olla pyöräkiilan palkka 12v. kokemuslisällä?
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Noniin, te kaikki raisiolaiset. Tais olla viime perjantaina, kun näin raision keskustassa (=yksi risteys) taas oikeita sankaritekoja. Ensin mun edestä liikkennevaloista lähtee auto suoraan, kun kääntyvien valo vaihtuu vihreäksi. Vastaan tulleen, kääntymässä olleen auton kuskin palikat meni niin sekaisin tästä, että päätti sitten kääntyä ennen sitä keskikoroketta vastaantulijoiden kaistalle. Ja autojahan sieltä tuli kaistojen täydeltä vastaan. Jäi harmittamaan etten nähnyt lopputulosta kun piti itse lähteä valoista.

Mutta, kuka tunnustaa?
 

Örfil

Guest
Höpöhöpö. Minä se olin.
Valvontakameroissa näkyy selvästi harmaa Fiat Punto.
 

Örfil

Guest
Höpöhöpö. Eihän Opelissa ole edes renkaita alla.
 
Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Yhdessä peräkärryssä oli eilen rapinan perusteella nastarenkaat alla. Mahtaako olla sallittua tuollainen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös