Juu, Mutku tykkään pitää peukkua perseessä fapattaessa.Jaa. Eikös sulla olekaan kahta kättä?
Juu, Mutku tykkään pitää peukkua perseessä fapattaessa.Jaa. Eikös sulla olekaan kahta kättä?
No sit. Aja varovasti.Juu, Mutku tykkään pitää peukkua perseessä fapattaessa.
Mahdolliselle liftarille pikku ylläri.Juu, Mutku tykkään pitää peukkua perseessä fapattaessa.
Mossen "keilaspecial" tarjolla.Mahdolliselle liftarille pikku ylläri.
Eipä olisi pöllömiehestä heti uskonut. Sellainen pervertikko.Juu, Mutku tykkään pitää peukkua perseessä fapattaessa.
Eikös Mutku ole PuuPää? Jjusban on kiusallinen.Sehän olikin jupla pöllömies ja Mutku olikin joku muu. Kiusallinen virhe. Ensimmäinen tänä vuonna.
Jjusban on kieltämättä kiusallinen vaiva, hoidoksi suositellaan ärsyttävän kohdan sivelemistä Alber Oil'illa kahdesti päivässä.Jjusban on kiusallinen.
Toisessa maailmassahan ei ole ruuhkia lain.Esko on selkeesti käyny Toisessa maailmassa.
Sen jälkeen voidaankin sanoa howdy koko vaivalle.Jjusban on kieltämättä kiusallinen vaiva, hoidoksi suositellaan ärsyttävän kohdan sivelemistä Alber Oil'illa kahdesti päivässä.
Totta.Toisessa maailmassahan ei ole ruuhkia lain.
Juuri näin, juuri näin. Pelisilmää, veljet pelisilmää. Tilanteen mukaan. Ja hyvä tulee.Liruttelu on ihan ok, jos ei perässä ole kovasti muita. Se, että lirutellaan ruuhkassa on pelkkää perseilyä. Jonot pumppaa ja kytkimet dunkkaa ja jengi pyörii edellisessä risteyksessä, kun joku urvelo liruttelee seuraaviin valoihin.
Viiden metrin ajovälit ovat mukavia sitten 50km/h vauhdissa eikä peräänajoja tapahdu. No itse jätän väliä varsinkin nopeasti kiihtyviin ajokkeihin, jotta voin aloittaa kiihdyttämisen aikaisemmin eikä ero venähdä sataan metriin. Ja hitaampiinkin on hyvä jättää väliä, jotta voi tarpeen vaatiessa kääntää suoraan ohi niiden hyytyessä viivalle.Riihelän Esko joskus valisti, että ruuhkia ei olisi lain, jos autoilijat pysähtyisivät liikennevaloihin viiden metrin päähän edelläolevasta autosta. Näin ollen vihreän valon syttyessä kaikki voisivat lähteä liikkeelle samaan aikaan. Autojen ollessa toistensa puskureissa kiinni risteyksestä lähdetään sen jälkeen, kun edellä oleva on lähtenyt ja sen takia vähemmän autoja pääsee valoista kerralla 'läpi' ja syntyy ruuhka. Esko on selkeesti käyny täydellisessä maailmassa.
Ja hitaampiinkin on hyvä jättää väliä, jotta voi tarpeen vaatiessa kääntää suoraan ohi niiden hyytyessä viivalle.
Entäpä jos se edessä oleva hitaampi estää ohituksen joko kylvämällä nastoja tielle tai ruiskauttamalla öljyä tielle tai räjäyttämällä savupommin joka tiputtaa näkyvyyden nollaan tai avaamalla pyörivillä sirkkelin terillä varustetun puomin sivulleen.Viiden metrin ajovälit ovat mukavia sitten 50km/h vauhdissa eikä peräänajoja tapahdu. No itse jätän väliä varsinkin nopeasti kiihtyviin ajokkeihin, jotta voin aloittaa kiihdyttämisen aikaisemmin eikä ero venähdä sataan metriin. Ja hitaampiinkin on hyvä jättää väliä, jotta voi tarpeen vaatiessa kääntää suoraan ohi niiden hyytyessä viivalle.
No siinä tapauksessa Mario todennäköisesti voittaa.Entäpä jos se edessä oleva hitaampi estää ohituksen joko kylvämällä nastoja tielle tai ruiskauttamalla öljyä tielle tai räjäyttämällä savupommin joka tiputtaa näkyvyyden nollaan tai avaamalla pyörivillä sirkkelin terillä varustetun puomin sivulleen.