Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Bee mies ei huutele.
Vitut ole mikään B! :D

Mä oon kuule taattua C-finaalikamaa. Domppari saapuu skoottereineen sotatantereelle vasta toden ollessa kyseessä. Todennäköisesti myös lähtee sieltä pieninä palasina pois.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vitut ole mikään B! :D

Mä oon kuule taattua C-finaalikamaa. Domppari saapuu skoottereineen sotatantereelle vasta toden ollessa kyseessä. Todennäköisesti myös lähtee sieltä pieninä palasina pois.
Sinä tulet sitten, kun meidät B-miehetkin on uhrattu siinä Tornion paikkeilla viimeistään:thumbfh: Onkohan tää punaviini vanhentunutta?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Jos vartiomies on hoitanut passiaan määräysten mukaisesti ja silti voro on tullut selän taakse, niin minkä se väijy sille mahtaa. Ei siintä sille jätkälle mitään tule. Mutta jos vartiomies on rikkonut vartiomääräyksiä, on hän siten mahdollisesti edesauttanut voron toimintaa, vaikka vain tuottamuksellisesti. Silloin kyseessä on vartiorikos. Vahingonkorvausvaateita harvoin kuitenkaan esitetään ellei kyseessä ole törkeä vartiorikos (tarkoituksellinen ja harkittu).
Kyllä sitä sotamiestä kytätään. Mie kun kävin intin, niin oltiin vartiossa 30h ylimääräistä kolmeen pekkaan. Syynä se, että kukaan ei muistanut, että meidät olisi pitänyt hakea jostain hevonkuusesta poikkeen. Eikä ollut mitään viestintälaitteitakaan. Eikä tosin tiedetty, että ammunnat on loppu, joten jatkettiin vartiointia helmikuun pakkasissa. Tosin osattiin alkaa epäillä, kun ammuntojen äänet vaimenivat ja ruokakuljetuksia ei enää tullut.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuo 30 h aika lienee suht harvinainen, mutta muutaman tunnin unohduksia sattuu jatkuvasti. 80-luvun alussa kun itse olin intissä, niin minut ja pari muuta unohdettiin muutamaksi tunniksi, tiedettiin kyllä minne olisi tarkoitus mennä, meillä vaan ei ollut karttaa ja kymmenkunta kilometriä pelkästään kompassin avulla on suht rsikialtista, niinpä pidettiin taukoa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tänään olin tulossa paikallisen Prisman liittymästä Porintielle. Olin ryhmittynyt vasemmalle kääntyvien kaistalle ja odottelin liikennevaloja vihreäksi. Edessäni oli uudenkarhea Daewoo Nubira, jossa oli vilkku päällä oikealle. Vasemmallehan tuo kääntyi lopulta. Hämmennystä herätti moinen vilkun käyttö.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tänään olin tulossa paikallisen Prisman liittymästä Porintielle. Olin ryhmittynyt vasemmalle kääntyvien kaistalle ja odottelin liikennevaloja vihreäksi. Edessäni oli uudenkarhea Daewoo Nubira, jossa oli vilkku päällä oikealle. Vasemmallehan tuo kääntyi lopulta. Hämmennystä herätti moinen vilkun käyttö.
Ei kannata käydä Prismassa, ei.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tänään olin tulossa paikallisen Prisman liittymästä Porintielle. Olin ryhmittynyt vasemmalle kääntyvien kaistalle ja odottelin liikennevaloja vihreäksi. Edessäni oli uudenkarhea Daewoo Nubira, jossa oli vilkku päällä oikealle. Vasemmallehan tuo kääntyi lopulta. Hämmennystä herätti moinen vilkun käyttö.
Ei kannata kääntyä Porintielle, ei.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ei kannata käydä Prismassa, ei.
En käynytkään. Tankkasin Prisman tontilla sijaitsevalla ABC-kylmäasemalla.

Jaajuu, ennen tankkausta ajoin Prisman parkkipaikan ns. kokoojaväylää pitkin. Joku taata tunki varsinaiselta parkkiruudukolta röyhkeästi eteen mopoautollaan. Piti tosissaan jarruttaa, ettei olisi napsahtanut. Taatalle puhuin viittomakieltä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24235
Sijainti
lappeen Ranta
Eipä tule ihan vapaaehtoisesti noissa käytyä. Tänään ajoin JPP:n asunnon ohi. En kehdannut huudattaa torvea :eek:
Joku muu huudatti, ei tainnut tosin olla tänään, mikäs päivä nyt onkaan, ööh no joka tapauksessa tässä jokusen päivän kuluessa joku tyyttäsi tuossa kuuloetäisyydellä. Oliskohan aika siirtyä kännitoikkiin kun tuntuu punaviini toimivan tarkoitetulla tavalla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös