Volvoilijat fidduhun liikenteestä. Pelloille ajamaan raktoreillaan.Pyryf sietää tuta monesta muustakin syystä. Tutkitaankohan ne samalla kertaa?
Volvoilijat fidduhun liikenteestä. Pelloille ajamaan raktoreillaan.Pyryf sietää tuta monesta muustakin syystä. Tutkitaankohan ne samalla kertaa?
Mä loukkaantuisin verisesti jos a) jaksaisin b) sulla itselläs ei ois skodaa. *tirsk*Volvoilijat fidduhun liikenteestä. Pelloille ajamaan raktoreillaan.
Eli loukkaannuit?:frown:Mä loukkaantuisin verisesti jos a) jaksaisin b) sulla itselläs ei ois skodaa. *tirsk*
Tuollaisellahan mä suhailen Suomea halki.
Rellun pippana vai piinattu Rellu.Otan oikeesti osaa. En todellakaan tiennyt.
Rellu sitten seuraavaks? Alamäki loppunee siihen.
Mitä se työtön höpäjää? Onko sulla pistää 39k autoon että sais tuollaisen?:doubtful:
Nomilla taitaa silti olla oma auto.Mitä se työtön höpäjää? Onko sulla pistää 39k autoon että sais tuollaisen?:doubtful:
Linkki ei toimi.Nomilla taitaa silti olla oma auto.
Ranskalaiset neljällä nakillaJust jos on 39k käyttää autoon ni miks helvetissä kukaan sen käyttäis sitikkaan?
Vai ihan vaan hyväksyä kateus?Pitäisikö syyttävä sormi osoittaa Mossen tyhmään työnantajaan, kun ei parempaa työajokiesiä löytänyt?
Kait se jostain on kateellinen oltava, kun ei enää tule kilometrikorvausmiljoonia tai mikään ruumiinkohtakaan tunnu olevan ikinä kunnossa.Vai ihan vaan hyväksyä kateus?
Muutaman vuoden käytetyn kun ostais niin tuolla rahalla sais jo varmaan vähemmän tusina-auton. Itsehän kuljen tuolla rahalla bussilla ~30 vuotta tai teen ~80 ulkomaanreissua. Tai ostan meijän kylältä lisää pari vanhaa yksiötä.Just jos on 39k käyttää autoon ni miks helvetissä kukaan sen käyttäis sitikkaan?
Nyyh, kyynel. Onneksi eläke pyörii toisten maksamana.Kait se jostain on kateellinen oltava, kun ei enää tule kilometrikorvausmiljoonia tai mikään ruumiinkohtakaan tunnu olevan ikinä kunnossa.
Hyvällä prosentilla on meidän firmassa jengi vaihtanut Volvonsa ja Passattinsa pois. Ehkä niitä rupes nyppimään se, kun jättävät tielle.Just jos on 39k käyttää autoon ni miks helvetissä kukaan sen käyttäis sitikkaan?