Zervuska Haidis
Well-known member
No olinpahan! Usko!ETKÄ ollut!
No olinpahan! Usko!ETKÄ ollut!
Kyä se oli ennemminkin Andy McCoyn ja Antti Litjan risteytys.Minä se olin.
toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on toikkaus, sitten rakko ja lopuksi usvo.
Eräs samassa lukiossa ollut kerran selitti kuinka heidän sitikassaan ei millään kestänyt kaasunestejousitus. Vasta kun vaihdettiin jäykemmät "sport"-pallot niin alkoi kestämään. Totesi myös että on todella mukava kun voi ajaa 80km/h hidastetöyssyyn eikä tunnu missään. Tiedustelin että liittyisikö nämä kaksi asiaa toisiinsa jollain tavalla. Eivät kuulemma liittyneet.Ymmärtääkseni sangen "huoltovapaa" ja "viaton" systeemi tuo ilmajousitus. Liekö urbaania legendaa kuten kaasunestejousituksen alituiset viat ja kalliit korjauskulut?
Se on vähän miten ottaa. Tässä harvinaisen selkeä ja lyhyt aiheesta (przewalskinhevosista) kertova juttu.Vieläkö on villihevosia?
Luin vähän alkua vastauksestasi, josta osaa ei edes näkynyt.Hieno artikkeli, luin kokonaan kun oli niin hyvä. Haista, joukis, joku tosi pahalle haiseva asia.
Näkyy tuossa tien toisella puolella tapahtuvan. Vissiin ollut Etelä-Saimaan estareissa (palsta johon ihmiset voivat lähettää avautumisiaan tekstiviestimuodossa) sen verran rutinaa tuon kadun "kaahaajista", että ovat tulleet tsekkaamaan, josko olisi tarvetta pienelle valvontaiskulle. Näyttäisi olevan, nyt on taas pari autoa pysäkillä (ei ole tällä kertaa tuota hopean väristä nähtävästi siviilipoliisiautoa):
[/QUOTE]
Poliisit tapansa mukaan pyörätiellä :thumbdown
Kokeileppa ens kerralla mennä tuohon pysäkille bussia odottamaan ja kato kuinka pian poliisit lähtee. Mä olen pari kertaa lopettanu ratsian ja häätäny poliisit MÄKEEN omalta pysäkiltäni. Ripeästi lähtevät, ei tartte kuin äkäinen mulkaisu.
Ehdotin avokille, jotta onnistuisiko sellainen järjestely, että olisin mennyt tupakka toisessa kädessä (oli kaverin polttarit lauantaina ja sinne ostin kameliaskin) ja Leguana lonkero toisessa kädessä kyselemään: "Mitä tääl oikein tapahtuu? Mitä noi teki??". Emäntä olisi suunnittelemassani skenaariossa seissyt takanani pitelemässä sateenvarjoa, etten olisi kastunut sateessa. Ei peijakas suostunut, mutta naurahti kyllä idealle.Poliisit tapansa mukaan pyörätiellä :thumbdown
Kokeileppa ens kerralla mennä tuohon pysäkille bussia odottamaan ja kato kuinka pian poliisit lähtee. Mä olen pari kertaa lopettanu ratsian ja häätäny poliisit MÄKEEN omalta pysäkiltäni. Ripeästi lähtevät, ei tartte kuin äkäinen mulkaisu.
Miksipä ei, ei polkupyöräilijätkään niitä käytä. Viime viikolla oli metka tilanne, kun pyörätie oli täysin tyhjä, autotiellä ajeltiin 15-20 kmh'n vauhtia, koska paikallinen Jaqcues ei halunnut ajella pyörätietä. Siinä oli fillarin perässä köröttelemässä kuorma-auto, bussi ja toistakymmentä henkilöautoa.Poliisit tapansa mukaan pyörätiellä :thumbdown
Itse kyllä vaihdan aina autotielle, kun pyörätielle on pysäköinyt vaikkapa paku kuorman purkamista varten. Pyörätieltä pääsee kätevästi pois kanttarin yli, mutta takaisin siirtymiseen pitää odottaa sopivaa risteystä jossa ei tarvitse liikaa hidastaa tai pysähtyä. Kätevää vastuun siirtämistä. Paku pyörätiellä joten pyöräilijänä voin sitten ajaa missä huvittaa.Miksipä ei, ei polkupyöräilijätkään niitä käytä. Viime viikolla oli metka tilanne, kun pyörätie oli täysin tyhjä, autotiellä ajeltiin 15-20 kmh'n vauhtia, koska paikallinen Jaqcues ei halunnut ajella pyörätietä. Siinä oli fillarin perässä köröttelemässä kuorma-auto, bussi ja toistakymmentä henkilöautoa.
Kesäkaudella saa ajaa jalkakäytävällä.Itseasiassa en edes tiedä oliko tuolla pyöräilijöille muuta väylää kuin ajorata. Whatever...