Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sen hahmon täytyy olla talutusnuorassa.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Rupesin vahingossa lukemaan tuon kaivurikuvan kuvatekstinä Il Tempo Giganten allekirjoitusta :frank:

"Kaksimetrinen,kaksijalkainen. Liehuva musta viitta ja kasvoja peitti musta, omituinen metallinaamio, joka toimi hengityslaitteena... " :D

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Meidän pihakodalla oli taas eilen 4 kämpän asukkaat heittämässä tikkaa ja naukkailemassa alkoholijuomia kahteen asti yöstä. Kävin tarkistamassa asian yöllä ja oli vielä pari kaljaa jäljellä. :eek!:

Yläkerran vanha rouva on kai lopettanu ryyppäämisen ja rellestämisen kokonaan kun on alkanu kytätä meitä ja valittamaan kun ilta kymmenen jälkeen pelataan korttia parvekkeella. Ja meidän koirako muka haukkunu? onhan tässä taloyhtiössä 13 muutakin koiraa? :jaska:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Naapuri ei ole vieläkään tajunnut, että olen lopettanut tupakanpolton yli 3 kk sitten ja itkemisen siitä miten tupakasavu tulee mun asunnosta sinne ja kirvelee hänen silmiään öisin estäen nukkumisen, vois pikkuhiljaa lopettaa.
Se kun on alunperinkin ollut aiheetonta. Tässä asunnossa tuskin on koskaan, edellistenkään asukkaiden aikana, poltettu tupakkia sisällä. Edellinen ei edes polttanut ja mä en ole koskaan pitänyt tapana polttaa sisällä. En autossa en kotona. Noh, autossa joskus teininä kyllä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Minka67 sanoi:
Yläkerran vanha rouva on kai lopettanu ryyppäämisen ja rellestämisen kokonaan kun on alkanu kytätä meitä ja valittamaan kun ilta kymmenen jälkeen pelataan korttia parvekkeella.
Hähähähä, meitin talossa onkin edistyksellisemmät säännöt vaikka onkin aika vanhaa porukkaa monet asukkaat. Meillä saa rellestää taloyhtiön sääntöjen mukaan klo 23.00 asti. :thumbup:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hähähähä, meitin talossa onkin edistyksellisemmät säännöt vaikka onkin aika vanhaa porukkaa monet asukkaat. Meillä saa rellestää taloyhtiön sääntöjen mukaan klo 23.00 asti. :thumbup:
Meillä tämä samainen rouvashenkilö oli vielä kuukausi sitten pihakodalla niin kova äänisenä aamu neljältä että mun piti nukkua korvatulpat korvilla. Kävi siellä kai poliisitkin sitä rauhottele joskus keväällä samasta asiasta.

Tolerantti

Well-known member
Edellisiä viestejä luettuani olen varsin tyytyväinen, että asustan OK- talossa. Oma tupa oma lupa. Tai ainakin melkein. Ei sitä näin taajamassa kehtaa mitenkään käynnistää esim. ruohonleikkuria pyhäaamuna. Tai ammuskella räkättirastaita marjapuskaista.

On varjopuoliakin. Lumityöt pitää tehdä itse ja muutoinkin huolehtia kunnostustöistä. Nytkin olen rimpuillut katolla jo toista viikkoa maalaustarkoituksissa. Ikävää hommaa, hengenlähtökin voisi olla lähellä n. 8 m:n korkeudella touhutessa. Toki on turvavaljaat jne. Toisaalta monet maksavat 5 000 eeroa extreme- matkasta, jotta pääsevät tuntemaan oikeaa pelkoa. Minun ei tarvitse maksaa mitään, kunhan menen räystäälle kupeksimaan!

Katolta on hyvä harrastaa OK-kyttäystä. Yhdet naapurit leikkasivat pensasaitaansa. Leikkasivat nurtsin vasta jälkeenpäin. Olisi ollut viisaampaa leikata ensin nursti, jotta olisi ollut helpompaa haravavoida orkkupihlajan oksat pois. Olisi pitänyt käydä ohjeistamassa :p . Toiset grillasivat (kostoksi käynnistin rälläkän :mad_old: ). Kolmansilla oli vieraita. Käynnistin rälläkän ja kohta lähtivätkin :D .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tolerantti sanoi:
Edellisiä viestejä luettuani olen varsin tyytyväinen, että asustan OK- talossa. Oma tupa oma lupa. Tai ainakin melkein. Ei sitä näin taajamassa kehtaa mitenkään käynnistää esim. ruohonleikkuria pyhäaamuna. Tai ammuskella räkättirastaita marjapuskaista.
Joo, lievää kademieltä tunnen kyllä omakotiasujia kohtaan.

Mutta kyllä heilläkin murheita riittää. Viittaan tässä Turun Sanomien yleisöosastolla jo pitkään käytyyn sanasotaan OKT-lähiöissä tapahtuvaan metelöintiin. Yhtenä murheenkryyninä siellä näyttää olevan juuri tuo hahmo "Tolerantti"n mainitsema ruohonleikkuu. Ja grillaussessiot yön hetkinä.

Että asuitpa miten vaan, niin äksy naapuri voipi siitä valittaa.

Tolerantti

Well-known member
Il Tempo Gigante sanoi:
Joo, lievää kademieltä tunnen kyllä omakotiasujia kohtaan.

Mutta kyllä heilläkin murheita riittää. Viittaan tässä Turun Sanomien yleisöosastolla jo pitkään käytyyn sanasotaan OKT-lähiöissä tapahtuvaan metelöintiin. Yhtenä murheenkryyninä siellä näyttää olevan juuri tuo hahmo "Tolerantti"n mainitsema ruohonleikkuu. Ja grillaussessiot yön hetkinä.

Että asuitpa miten vaan, niin äksy naapuri voipi siitä valittaa.
Juu, on sitä meidänkin kylän lehdessä käyty tanakkaa ruohonleikkuukeskustelua. "Viisaammat" neuvovat, että kone pelaa kyllä alemminkin kierroksin. Ei tarvii täysillä huudattaa. Grillausta ei ole ehditty vielä paheksua. Vieraissakäyntiä on kuitenkin muistettu sekä kehua, että paheksua. Ylipäänsä nämä tekstariyleisönosastopalstat ovat varsin masentavaa luettavaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tolerantti sanoi:
. Ylipäänsä nämä tekstariyleisönosastopalstat ovat varsin masentavaa luettavaa.
Juu, mulla taitaa olla masokismin oireita, kun luen useastakin lehdetä näitä valitusvirsiä. Ja vielä päivittäin.

Monesti tulee mieleen, että tietyiltä ihmisiltä pitäisi evätä oikeus kirjoittaa yleisönosastolle.

(Itsellänihän on kyllä harkinnassa yksi valitusvirsi. Jos se joskus lehteen asti päätyy, niin julkaisen siihen johtavan mahdollisen linkin täällä).

Tolerantti

Well-known member
Toisinaan lueskelen minäkin, jos ei tahdo päivä muutoin mennä pilalle :jaska: . Onpa monasti tullut mieleen, että onko todellakin niin, että tältä porukalta pitäisi kansanäänestyksellä kysellä, että tulisiko Suomen liittyä NATOon tai EU:hun.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Tolerantti sanoi:
Toisinaan lueskelen minäkin, jos ei tahdo päivä muutoin mennä pilalle :jaska: . Onpa monasti tullut mieleen, että onko todellakin niin, että tältä porukalta pitäisi kansanäänestyksellä kysellä, että tulisiko Suomen liittyä NATOon tai EU:hun.
Tältä porukalta kansanäänestyksellä kysyttiin, tulisiko liittyä EU:hun - ja mikä on tulos? :D

"Disklaimeri": Tämä postaus on ainoastaan vitsi, eikä sisällä kirjoittajan tai minkään yhteisön kannanottoa Euroopan Unionia tai Euroopan Unioniin kuulumista vastaan tai sen puolesta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.