Niinpä. Narun jatkona.VR sanoi:Sen hahmon täytyy olla talutusnuorassa.
Olisko sulla käsillä väärä tojck ?AJ sanoi:Mitä? Eikö tule kuvaa ja arvuutusta?
Mä elättelin vaan toiveita "jouluvalojen merkki" tivasta.Il Tempo Gigante sanoi:Olisko sulla käsillä väärä tojck ?
Ehkä semmoinenkin tulee, ehkä ei.AJ sanoi:Mä elättelin vaan toiveita "jouluvalojen merkki" tivasta.
Hähähähä, meitin talossa onkin edistyksellisemmät säännöt vaikka onkin aika vanhaa porukkaa monet asukkaat. Meillä saa rellestää taloyhtiön sääntöjen mukaan klo 23.00 asti. :thumbup:Minka67 sanoi:Yläkerran vanha rouva on kai lopettanu ryyppäämisen ja rellestämisen kokonaan kun on alkanu kytätä meitä ja valittamaan kun ilta kymmenen jälkeen pelataan korttia parvekkeella.
Meillä tämä samainen rouvashenkilö oli vielä kuukausi sitten pihakodalla niin kova äänisenä aamu neljältä että mun piti nukkua korvatulpat korvilla. Kävi siellä kai poliisitkin sitä rauhottele joskus keväällä samasta asiasta.Runar ja Kyllikki sanoi:Hähähähä, meitin talossa onkin edistyksellisemmät säännöt vaikka onkin aika vanhaa porukkaa monet asukkaat. Meillä saa rellestää taloyhtiön sääntöjen mukaan klo 23.00 asti. :thumbup:
Joo, lievää kademieltä tunnen kyllä omakotiasujia kohtaan.Tolerantti sanoi:Edellisiä viestejä luettuani olen varsin tyytyväinen, että asustan OK- talossa. Oma tupa oma lupa. Tai ainakin melkein. Ei sitä näin taajamassa kehtaa mitenkään käynnistää esim. ruohonleikkuria pyhäaamuna. Tai ammuskella räkättirastaita marjapuskaista.
Juu, on sitä meidänkin kylän lehdessä käyty tanakkaa ruohonleikkuukeskustelua. "Viisaammat" neuvovat, että kone pelaa kyllä alemminkin kierroksin. Ei tarvii täysillä huudattaa. Grillausta ei ole ehditty vielä paheksua. Vieraissakäyntiä on kuitenkin muistettu sekä kehua, että paheksua. Ylipäänsä nämä tekstariyleisönosastopalstat ovat varsin masentavaa luettavaa.Il Tempo Gigante sanoi:Joo, lievää kademieltä tunnen kyllä omakotiasujia kohtaan.
Mutta kyllä heilläkin murheita riittää. Viittaan tässä Turun Sanomien yleisöosastolla jo pitkään käytyyn sanasotaan OKT-lähiöissä tapahtuvaan metelöintiin. Yhtenä murheenkryyninä siellä näyttää olevan juuri tuo hahmo "Tolerantti"n mainitsema ruohonleikkuu. Ja grillaussessiot yön hetkinä.
Että asuitpa miten vaan, niin äksy naapuri voipi siitä valittaa.
Juu, mulla taitaa olla masokismin oireita, kun luen useastakin lehdetä näitä valitusvirsiä. Ja vielä päivittäin.Tolerantti sanoi:. Ylipäänsä nämä tekstariyleisönosastopalstat ovat varsin masentavaa luettavaa.
Tältä porukalta kansanäänestyksellä kysyttiin, tulisiko liittyä EU:hun - ja mikä on tulos?Tolerantti sanoi:Toisinaan lueskelen minäkin, jos ei tahdo päivä muutoin mennä pilalle :jaska: . Onpa monasti tullut mieleen, että onko todellakin niin, että tältä porukalta pitäisi kansanäänestyksellä kysellä, että tulisiko Suomen liittyä NATOon tai EU:hun.