Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Tossa. Aitoa Venäjän tuontia vuosien takaa. Huomaa aidot lihakoukkutkahvat ja alkuperäinen ryssän rekkarikilpi koneen päällä sekä erinomaisen hieno sivulaukku.
JayR sanoi:
Tästä mainitsin n. viikko sitten merkiteksyttömissä ilmoituksissa.
"Yllättäen" tuo oli varastettu auto. Seuraavana päivänä tuo sitten hinattiin meidän taloyhtiön kustannuksella pois.
Olis kai pitänyt työntää tuo auto pois taloyhtiön pihalta ja sitten soittaa hinuri paikalle. Ei olis menny lasku omalle talonyhtiölle.
Enpäs muuten tiedä.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuliko lasku taloyhtiölle? Kyllä sen varastetun auton tapauksessa pitäisi mennä auton omistajalle. .
Olga sanoi:Siellä on jollain taas globalisaatio ahdistanut.
:frown:toleranssisiipi sanoi:Eikä se hahmo sitten elävänä koskaan palannutkaan. Ei kyllä palannut muutenkaan.
Olisi lenkkisaunaan lähtö edessä. Tyyppi jo siellä varmasti odottelee. Olenhan sataprosenttisen varma, notta tänään puhutaan autosta tai säästä. Luultavasti molemmista...Il Tempo Gigante sanoi:Vähän samankaltainen ongelma kun mulla on sen lenkkisaunakaverin kanssa. Ma en pysty samomaan sille pahasti, vaikka mieli tekisi.
Olen pitänyt saunaa paikkana, jossa rentoudutaan, mutta siinä rentoutus kaukana, kun tämä tyyppi väijyy mua saunan ovella tai odottelee saunassa/pukuhouneessa.
Ja tällähän on puheenaiheita tasan 4:eljä. Autonsa, sää, vuosia sitten hälle sattunut tapaturma ja tietokoneensa.
Nämä tietenkin hänen näkökulmastaan. Ei juuri kuuntele jos hälle omasta aloitteestani jotain puhun.
Mukavan tuntuinen kaveri tämä rupattelija.Runar ja Kyllikki sanoi:"Rupattelija" on keksinyt uuden keskustelunavauksen: "Onks kukka mittä soitellu?". Jos sanon että "On", alkaa udella kuka soitti ja mitä asiaa oli. Jos sanon että "Ei", alkaa kysellä että oonko ite soitellut kavereilleni ja jos olen niin millä asioilla.
Lisäks hän on nyt saanut päähänsä että pihalle täytyy alkaa lyödä tolppia pystyyn, koska joku autoilija oli tehnyt niin hävyttömän tempun, että jäljestä päätelleen auton rengas oli käynyt toistakymmentä senttiä nurmikon puolella. Yritin selittää, että seuraavaksi tulee eteen ajoväylien levennys, ei suinkaan ajoväylien kavennus tolpilla, koska nurmikko on villiintynyt ja alkanut vallata ajoväyliä ja siksi sekin renkaanjälki oli nurmikossa. Oikeesti se rankaanjäli on noin puol meriä ajoväylän puolella...sihen on vaan kasvanut villiintynyttä nurmikkoa. Sitähän "rupattelija" ei tajunnut lainkaan.
Pahaa pelkään, että seuraavaksi se alkaa taas omin päin hakata jotain helkkarin tappeja pystyyn tonne pihalle, kuten teki toissavuonna...aiheuttaen se, että ainakin yks auto naarmutti kylkensä sellaisessa matalassa tapissa joka oli yhtäkkä ilmestynyt puolittain puskan sekaan yhteen nurmikon kulmaan.
Kamala hätä sillä oli eilen, että joku bingo oli keskeytetty keskenkaiken ja ärsyyntyi mulle silminnähden kun en ollenkaan tiennyt mikä ihmeen bingo..en edes tiedä missä täällä ylipäättään pelataan bingoa. Se on joku hänen elämäänsä ilmeisesti oleellisesti liittyvä bingo, joka siksi kaikkien tulisi tietää. Kyseinen bingo on kuulemma "tuol alhaal tälläi päivisi" ja joku Risto oli joutunut poistumaan paikalta ja bingo siksi keskeytetty. Tämähän oli about maailmanloppuun verrattava tapaus, josta olen tänään kuullut kolmeen otteeseen ja uskon että tulen siitä useita kertoja päivässä kuulemaan vielä kuukausia eteenpäin.
Sanomattakin selvää, että ei mulla oo aavistustakaan kuka kyseinen Risto on tai kuka on kyseinen Heli joka sitten oli sanonut, että "Bingo loppuu tältä päivältä".
Lisäksi käytiin tietty läpi ne tutut jutut; koivu, "se lupas taas sarettaki" jne. ja useempaan otteeseen.
Tänään tein lopuksi joka kerta sen, että aina kun rupattelija lähestyi, menin sisälle. Kun rupattelija oli taas kauempana, menin takaisin jatkamaan hommia. Kun hän lähestyi, menin taas sisälle. Oikeesti en jaksanut sen juttuja taas pätkääkään. Onneksi oli sellainen homma, että se vaati (juotoskolvin ja porakoneen takia) sisällä käväisemistä välillä.
Tiijä sitä ?markoj sanoi:Onko tossa joku äärikaivurikuski vyöttänyt itsensä ja koneensa teidän taloon kiinni?
Ette sitten talkoilla kaivaneet käsipelilläIl Tempo Gigante sanoi:Tiijä sitä ?
Vastike noussee taas moisen kaivuun takia.
2005 keväällä kaivoimma maasta noin 30: olmenkymmenen vuonna 1979 istutetun Japanin marjakuusen juurakot, joista oli syksyllä 2004 katkottu maanpäälliset osat.Sam sanoi:Ette sitten talkoilla kaivaneet käsipelillä