Olis voinu näyttää vaikka persettä, sen verran vitutti tollanen kyttääminen.Mutku sanoi:Olisit heittänyt "showt"...
Olis voinu näyttää vaikka persettä, sen verran vitutti tollanen kyttääminen.Mutku sanoi:Olisit heittänyt "showt"...
Ettei vaan nyt kyttäis sieltä pimeästä salaaJr- sanoi:Vastapäätä olevan talon asunnosta kyttäs joku akka tänne kera kiikarien näytin keskisormea niin äkkiä havis kiikarit naamalta meni valot pois.
Jr- sanoi:Olis voinu näyttää vaikka persettä, sen verran vitutti tollanen kyttääminen.
Mutku sanoi:Ja mitäs itse kyttäsit SITÄ!
Jos molemmat toisiaan syyttelee, niin olemmat on itte! Hähäää...AJ sanoi:Niin! Se joka toista syyttää, on se itte! :ahem:
WD40.JOC sanoi:Mun naapurit on varmaan kohta tosi iloisia, kun mun oven lukko on vähän jäykkä. Eilenkin kun kaverit lähti kahden maissa, niin koko rappu heräsi taas varmaan.
ÄHÄH!! :ahem:Willer sanoi:Jos molemmat toisiaan syyttelee, niin olemmat on itte! Hähäää...
Meilläkin on nyt esiintynyt viime aikoina häikkää analogiapuolen kuvassa. Digikuva täysin moitteeton! :ahem:Wilpuri sanoi:Telkun kuva pätki joulukuussa oudonlaisesti ja oli hävyksissä välillä useitakin tunteja.
Syy: Eräs toisen rapun asukki oli sytyttänyt ihan toiminnassa ja normaaliin käyttöön tarkoitettuun kakluuniinsa tulen.
Asennustyöt oli suoritettu vetämällä kaapelia mm. savupiippuun :doubtful: Kaapeli vauroitui lämmöstä ja alkoi hassuttelemaan. Isännöitsijä ei tiennyt toiminnassa olevista kakluuneista mutta nyt tietää.
Tämän tojckin viestissä #99 mainittu mieshenkilö porasi porakoneella jokin aika sitten meitin rapun tv-kaapeliin. Kuva oli hävyksissä puolisen vuorokautta. Poraaja-tyyppi nauraa hekottelee tapaukselle edelleen...Wilpuri sanoi:Telkun kuva pätki joulukuussa oudonlaisesti ja oli hävyksissä välillä useitakin tunteja.
lopun alkua...AJ sanoi:Meilläkin on nyt esiintynyt viime aikoina häikkää analogiapuolen kuvassa. Digikuva täysin moitteeton! :ahem:
Mutku sanoi:lopun alkua...
Linkkisi on laiton.KnowHow sanoi:Naapuri on myymässä asuntoa.
No oikotielle ja osoitteeksi Helsinki ja Rauhankatu 11.AJ sanoi:Linkkisi on laiton.
KnowHow sanoi:No oikotielle ja osoitteeksi Helsinki ja Rauhankatu 11.