AJ
Well-known member
Millä tavalla nuo olisivat parempia vaihtoehtoja kuin jo luetellut?-Luhtitalo
-Puolijouokkueteltta
Millä tavalla nuo olisivat parempia vaihtoehtoja kuin jo luetellut?-Luhtitalo
-Puolijouokkueteltta
Senhän sinä haluaisit tietää.Millä tavalla nuo olisivat parempia vaihtoehtoja kuin jo luetellut?
No saatana. Tuossa vaiheessa jos ei ukko heitä slaavikyykkyyn niin ei milloinkaan.Andyltä melkoisen sanattomaksi jättävä tykitys. Tsempit.
Huvilateltassa keskellä erämaata vähintään 50 kilometrin päässä sivistyksestä voi ainakin asua joutumatta ongelmiin muitten ihmisten kanssa ellei satu salametsästäjiin törmäämään.Nonni. Soon sitten "Full house", niin lontooks sanotaan. Eli summa summarum: Ihminen ei voi asua missään ilman, että lajitoverien kanssa tulee ongelmia.
Tässä nyt hahmo unohtaa sen, mitä on kerrottu vanhoista metsäsuomalaisista. Keskellä erämaata elää tyytyväinen mies, kunnes kerran joenpartaalle saapuessaan huomaa, että yläjuoksulta tulee veden mukana lastu! Yläjuoksulla asustelee joku. Eikun kirveen kanssa kylään!Huvilateltassa keskellä erämaata vähintään 50 kilometrin päässä sivistyksestä voi ainakin asua joutumatta ongelmiin muitten ihmisten kanssa ellei satu salametsästäjiin törmäämään.
Talvella huvilateltassa saattaa tosin olla hieman vilpoisaa, mutta se ongelma hoituu laittamalla tarpeeksi vaatetta päälle.
Onko kertonut että kenen ulostetta?En minä kait ollut kirjoittanut tätä?
Naapurin mummeli kertoi karkoittavansa pihalle kusevat kissat hieromalla ulostettaan talonsa seiniin. Aika harvoin luonaan ihmisiäkään käy.
Tätä hieman toivoinkin!Kait sitä luumumehulla saa omiksi tarpeiksi.
Sinä voisit tehdä bisnestä myymällä omaa ulostettasi naapurillesi.Kait sitä luumumehulla saa omiksi tarpeiksi.
Se muuten maksaa ihan hyvin. Tieto.Sinä voisit tehdä bisnestä myymällä omaa ulostettasi naapurillesi.
No näiden touhut onkin viime aikoina olleet sellaista tusaamista, että ulostebisnekseen siirtyminen ei yllätä lain.Se muuten maksaa ihan hyvin. Tieto.
Onnea. Jos tarvitsette häihinne osaavaa visaisäntää tai levylässyä niin käännypä jonkun sellaisen puoleen. Tai sitten mun.Oli tullut laatikkoon oikein käsinkirjoitettuja terveisiä posti-tytöltä.
*pistää korvan taakse*Onnea. Jos tarvitsette häihinne osaavaa visaisäntää tai levylässyä niin käännypä jonkun sellaisen puoleen. Tai sitten mun.