Antsa Rieppo
Well-known member
Hyvinkään Tahto?Mitä on tahto?
Hyvinkään Tahto?Mitä on tahto?
Raikku näyttää viihtyvän hyvin naapureidensa kera siellä Pirkkolassa.Naapuriin on pystytetty 3 kpl minihelluntailaistelttoja pihamaalle.
Liekö siellä rippijuhlat tänään. Naapurin kimittävistä kakaroista jonpikunpi taitaa olla nyt siinä iässä.
Saakeli kun sataa, olisi ollut muuten hyvä häiriköidä ja ajella nurmikkoa oikein huolella ja leikata rälläkällä tuossa raja-aidan vieressä betonilaattoja poikki, sitä tulevaa syksyn pihapolkuprojektia varten.
Siitä tulee nimittäin leikatessa ihan saatanallinen pölypilvi.
Josko sitten vaan kekkuloisi alasti terassilla hämmennystä aiheuttaakseen. Omalla pihallahan saa tehdä mitä huvittaa. Niin ja koirathan voi pitää omalla pihalla vapaana räksyttämässä.
Petankkiluihu.Naapurirapun alakerrassa, ihan kadullehyppäämiskorkeudella, asuu omituinen paidaton mies, jolla on tapana tulla parvekkeelle illistelemään aina kun jotain kuuluu takapihalla tapahtuvan. Äsken ajateltiin vieraiden kanssa mennä pelailemaan erä petanqueta mutta eikös tämä juicetukka tullut vasiten siihen hymyileskemään leveästi. Ja sama juttu, jos käy esim. saunasta takapihan keinussa vilvoittelemassa. Vähän tulee kiusaantunut olo moisesta.
Ko. mies muuten on pälyilevine katseineen habitukseltaan hyvin lähellä sitä, millaiseksi kuvittelen burbin mielessäni.
Juicetukkaahan mulle ollaan Luontoäidin (tai Jumalan) taholta parturoimassa, joten siltä osin mennee aika lähelle. Noin muuten en itseäni tunnista tuosta kuvauksesta, joten voinen olla varma etten ole mielikuvituksesi tuote.Naapurirapun alakerrassa, ihan kadullehyppäämiskorkeudella, asuu omituinen paidaton mies, jolla on tapana tulla parvekkeelle illistelemään aina kun jotain kuuluu takapihalla tapahtuvan. Äsken ajateltiin vieraiden kanssa mennä pelailemaan erä petanqueta mutta eikös tämä juicetukka tullut vasiten siihen hymyileskemään leveästi. Ja sama juttu, jos käy esim. saunasta takapihan keinussa vilvoittelemassa. Vähän tulee kiusaantunut olo moisesta.
Ko. mies muuten on pälyilevine katseineen habitukseltaan hyvin lähellä sitä, millaiseksi kuvittelen burbin mielessäni.
Mitä sä sitten ajattelit, jotain Jon Bongiovi-tyyppistä vai?Juicetukkaahan mulle ollaan Jumalan taholta parturoimassa.
Tota... eikös SUN se pitäisi tietää?Mitä sä sitten ajattelit, jotain Jon Bongiovi-tyyppistä vai?
Tottakai paidaton housutonta tykkää illistellä. Voisitte olla mainiot Mansen Gainsbourgit.Naapurirapun alakerrassa, ihan kadullehyppäämiskorkeudella, asuu omituinen paidaton mies
Puunkaatovirman ukkelit kaatoivat ison haapapuun takapihalle par viikkoo sitten. Runko köllöttelee edelleenkin lailla myrskytuhon pihapiirini reunalla.Taloyhtiömme eräs osakas pesi perkele auton ja moottoripyörän huoneistonsa edustalla tänään!
Siis ihan siinä kulkuväylällä, talon edessä! Pesuaineella!
Sama hyväkäs oli jättänyt ruohonleikkurin puhdistamatta tarkoitusta varten hankitulla harjalla ruohonleikkuun jälkeen! :mad_old:
Ettekä arvaa mitä vielä. Tyyppi heitti poltetusta tupakasta jääneen natsan ihan tonttimme rajalla olevaan metsään!
Nuo kaikki olin minä.
Muuta raportoitavaa ei nyt ollutkaan.
Käytännön esimerkki yhteisomistuksen toimivuudesta :ahem:Olen ajellut nurmikkoa leikkurin ollessa öljyittä lain. Lisäksi en ole pessyt ruohonleikkuria kertaakaan neljän täällä asumani vuoden aikana.
Taloyhtiömme eräs osakas pesi perkele auton ja moottoripyörän huoneistonsa edustalla tänään!
Siis ihan siinä kulkuväylällä, talon edessä! Pesuaineella!
Sama hyväkäs oli jättänyt ruohonleikkurin puhdistamatta tarkoitusta varten hankitulla harjalla ruohonleikkuun jälkeen! :mad_old:
Ettekä arvaa mitä vielä. Tyyppi heitti poltetusta tupakasta jääneen natsan ihan tonttimme rajalla olevaan metsään!
Nuo kaikki olin minä.
Muuta raportoitavaa ei nyt ollutkaan.
Nyt on, nyt nimittäin on!Meillä hallituksen jäsen grillasi eilen taloyhtiön pallogrillillä savustaen koko naapuruston ja jätti vielä grillin yöksi sateeseen.
Nyt on, nyt nimittäin on!
Ok.Joo. Hallituksen puheenjohtaja osti joskus sen kun eivät lähteneetkään mökille. Sitten laittoi sen taloyhtiön ulkovarastoon ja siitä tuli taloyhtiön pallogrilli. Ei kai sitä ole sen jälkeen kukaan käyttänyt. Tänä keväänä putsasin sen ja nyt se on aivan paskanen.