Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Remontti noin viikon jäljessä aikataulusta. Eilen saivat tehtyä rappaukset ja nyt työmiehet ovat muilla mestoilla kunnes rappaus on maalauskuiva. Eli maalaukset todennäköisesti juhannusviikolla. Sittenhän se alkaa olla siinä.

Ja tässä firma, joka homma tekee. Ainakin referenssit kunnossa.
Nyt alkoi kuulostaa siltä, että tuli pyhätöihin miehet poistamaan rappauksen muottilautoja. Noin se homma etenee!

Knoukka

Well-known member
Onhan sitä tapahtunut tänäänkin: uudet ikkunapellit ilmestyneet.

Mangelo

Well-known member
Naapuritalon parvekkeen kovaäänisen pariskunnan miespuolinen henkilö (ovat joko kehitysvammaisia tai aina kännissä, en tiedä kumpaa) kommentoi lenkille lähtiessä perse pystyyn.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Naapuri tuli koputtelemaan ja kysyi apua kun oli jäänyt avaimet sisälle ja ovet lukkoon. Ovat sen verran isoja ihmisiä (2 siskosta ja ruotsalainen ukkeli), etteivät mehtuneet ikkunasta. En itsekään mikään tikku ole, mutta mahduin helposti ikkunasta sisään ja avasin ovet.

Olinkohan hyväuskoinen hölmö, joka avasi ovet kansainväliselle rosvokoplalle?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Naapuri tuli koputtelemaan ja kysyi apua kun oli jäänyt avaimet sisälle ja ovet lukkoon. Ovat sen verran isoja ihmisiä (2 siskosta ja ruotsalainen ukkeli), etteivät mehtuneet ikkunasta. En itsekään mikään tikku ole, mutta mahduin helposti ikkunasta sisään ja avasin ovet.

Neljännen kerroksen naapureita?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä

Siis tiesit (kuten naapurit yleensä) heidät jollakin tapaa, jopa että 2 ovat siskoksia, mutta mietit jospa ovatkin kansainvälinen rosvokopla..?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Siis tiesit (kuten naapurit yleensä) heidät jollakin tapaa, jopa että 2 ovat siskoksia, mutta mietit jospa ovatkin kansainvälinen rosvokopla..?
Väittivät olevansa siskoksia. Näin porukan ensi kertaa, vaikka olemme asuneet nykyisessä omakotitalossa kohta 9kk. Ovellamme ollessaan kysyivät ensin, olemmeko suomalaisia.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tervehdin tänään naapuria ennenku se tervehti mua. Oli naamioitunut yhdeksi meillä toisinaan käyväksi ihmiseksi, tuo petollinen muori, ja sai täten mun tekemään aloitteen. Niinpä siis heilautin kättäin erehdytettynä luulemaan, että tervehdin jotain muuta. Ens kerralla se varmaan alkaa taas pitämään torikokousta mun kanssain, kuten yks kerta, kun olin töihin matkalla. Siinä se sitten pyyhkäs omasta luukustaan ulos kun mä olin melkein sen oven kohdalla, ja sanoi että "Moi!". Jumaliste! Ihanku mulla olis tollasiin höpinöihin aikaa.

Knoukka

Well-known member
Tänään sai jo ikkunan auki ja tellinkien muovituksissa on tuuletusaukkoja. Viimeistelyä ja ensi viikolla valmis ja tellinkien purku. Ja koska lähden viikon päästä maalle niin palatessa pitäisi olla julkisivun koko komeudessaan valmis ja nähtävillä.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tänään sai jo ikkunan auki ja tellinkien muovituksissa on tuuletusaukkoja. Viimeistelyä ja ensi viikolla valmis ja tellinkien purku. Ja koska lähden viikon päästä maalle niin palatessa pitäisi olla julkisivun koko komeudessaan valmis ja nähtävillä.
No siinähän se tuli...

Knoukka

Well-known member
No siinähän se tuli...
Tuskinpa tellinkifirma tellinkejään ilmatteeksi seisottaa kun remontti nyt kuitenkin valmistuu ensi viikon alussa. Parilla viikolla hörppäsi yli 6-7 viikon aikataulu suurinpiirtein. Ihan ok.

Paitti jos lähtevät lomille koko firma... :mad_old:

jjv

Arschloch
Tuskinpa tellinkifirma tellinkejään ilmatteeksi seisottaa
Paitsi jollei niille ole heti uutta käyttöä niin piruako niitä välillä varastoon rahtaa. Seiskööt siinä seuraavaa kohdetta odottamassa. Talveksi ehkä hakevat talteen.

Knoukka

Well-known member
Paitsi jollei niille ole heti uutta käyttöä niin piruako niitä välillä varastoon rahtaa. Seiskööt siinä seuraavaa kohdetta odottamassa. Talveksi ehkä hakevat talteen.
Tarkemmin kun ajattelin niin olkoon. Leikkaan mattoveittellä muovit pois ja mulla on siinä kesäterassi. Käynti ikkunoista ja eikun rillaamaan!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.