Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Perskutarallaa, mistäs minä nyt sen artikkelin kaivan, kun lehtiroskis on tyhjennetty :(

Asia nimenomaan pisti silmään, kun sumin anti-Jämsä agenda on niin iskostunut takaraivoon, että artikkelin ihmettelin asiaa itsekin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oletko nyt ihan vakavissasi asiasta närkästynyt, että joudut kaupungin keskustan liepeillä maksamaan melken 18 euroa kuukaudessa siitä, että saat autollesi parkkiruudun?
Minkä tahansa asian hinnan nousu 18 euroa / kk saattaisi aiheuttaa lievää harmistusta. Paitsi tietysti jos ois esim. tuloja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Et kai sä ilmatteeks tee niitä tiskijukkahommia?

(kummeliäänellä: ei, kyl mä maksan niistä)
 

Örfil

Guest
Tiskihommista maksetaan, mutta jukkana olo on maksutonta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Meidän taloyhtiöllä olisi huomenna yhtiökokous. Ei yhhhhhhhhhhhhhhhtään huvittaisi mennä, kun siellä on vaara tulla valituksi hallitukseen tms. Toisaalta pitäisi kai osallistua, etteivät tee ihan älyttömiä päätöksiä. :dunno:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7200
Kyllähän ratikka on jeespoks mutta eihän tällainen nyt ole perusteltua lainskaan. Mihin mä tuon Golfin nyt sijoitan?
Sinun pitää kysyä antaako joko Puolipöhkö tai Örfil säilyttää Golfiasi pihallaan.

Veikkaan tosin, että kumpikaan heistä ei halua ruostekasaa pihaansa rumentamaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kylläpä oli hiinä ja hiinä, etten joutunut taloyhtiön hallitukseen. On niin paljon helpompi arvostella muiden tekemisiä, kuin olla itse päättämässä niistä. Kattoremonttiasiat eivät kuulu minun vahvuuksiini.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Kattoremppa pitää sälyttää kokonaisuudessaan ylimmän kerroksen asukkaiden maksettavaksi. Nehän sitä kattoa tarvitsevat! Asiasta voi toki äänestääkin, äänestystulos lie arvattavissa.
 

Örfil

Guest
Sinun pitää kysyä antaako joko Puolipöhkö tai Örfil säilyttää Golfiasi pihallaan.

Veikkaan tosin, että kumpikaan heistä ei halua ruostekasaa pihaansa rumentamaan.
Lienee epäkäytännöllistä hakea aamuisin auto 20 tai 50 kilometrin päästä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eiköhän rivitalossa tuostakin saada riita ja taas menee muutama torppa kaupaksi.
Khyl!
On kokemusta ja näkemystä kirjaimellisesti tästä nimenomaisesta tapauksesta.
Pakkaa sekoitti vielä osaltaan se, että 2/5 kämpistä oli 2-kerroksisia (lue: keskimäärin yli 120 neliöisiä),
ja 3/5 yksi kerroksisia (keskimäärin alle 65 neliöisiä asuntoja).

Kun yhtiöjärjestys määrää, että korjauskulut jaetaan huoneistojen neliömäärien suhteessa osakkaille, on soppa ns. valmis. MUN KATTO EI VITTU OO YHTÄÄN ISOMPI KUIN KOSKISEN!!! JA MINÄKÖ MAKSAISIN 2X KOSKISEN VIULUT?!?! HAISKAA TE VEHKEELLE!!!!!!!

Kohde sijaitsee Örfilin aiemmassa asuinkaupungissa. Yhtiökokous em. saatesanoin pidetty maaliskuussa 2017.

Remontti tuli, ja edellä viitatuin tuplakuluin.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Rivitaloyhtiöt ovat saatanasta.

Asukkaat ainakin.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Onko rivari asumismuoto, johon on koottu sekä kerrostaloasumisen että omakotitalon huonot puolet? Hyviä ei ole laariin kertynyt ollenkaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös