Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Herää kysymys josko automaatissa oli slobojen rahansieppari. Eli ottaa ulostulleet rahat jemmaan ja sen siepparin asentaja sitten käy ne sieltä liimaamansa kannen alta ottamassa heti kun uhri menee vähänkään kauemmas.

Toinen mitä ne ainakin Espanjassa käyttää, en tiedä onko näitä Suomessa, on laittaa uus näppäimistö vanhan päälle ja siitä puuttuu osa nappuloista, eli homma jää jumiin siihen kohtaan kun on annettu tunnusluku kun ei ole nappuloita jatkaa siitä eteenpäin. Kun uhri menee pois, slobo tulee ja ottaa valenäppiksen pois ja nostaa rahaa sillä jo valmiiksi syötetyllä PIN-koodilla.
Nois automaateissa on ainakin Suomessa mun käsittääkseni aikaraja, jonka jälkeen istunto vanhenee, että jos sen verran siinä jaksaa vartoilla. Ei kyllä mitään hajua kuinka pitkä tuo istunnon vanhentuminen on. Sirukortin toki saa myös mukaansa ja sen ulosveto keskeyttänee tapahtuman. Magneettikortteja harvemmalla täällä edes on enää.

Mutta sieppari vois olla!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ylivieskan Prisma

Mieshenkilö: Oletko myyjä?
Mosse: En ole.
Mieshenkilö: No kun tarvis verhotankoon sellaisen muovisen klipsin.
Mosse: Verhotangot ovat tuossa muutaman hyllyrivin päässä, käyppä siellä.
Mieshenkilö tulee iholle: No kun ajattelin, että katoppa tätä, kun tämmöistä tarvitsisin, niin onko niitä täällä.
Mosse: No kun en ole myyjä, niin en voi tietää. Kysy noilta vihreisiin pukeutuneilta.
Mieshenkilö: No mutta kun ... (jotain höpinää....)
Mosse: (itsekseen) Mistä vitusta näitä pohjalaisäpäröitä oikein sikiää...:rolleyes:

Oli ehkä kuudes joka tuli apuja kysymään ja mulla on punainen T-paita ja verkkarit jalassa, joten pitää olla aika pönttö pohjalainen jos myyjäksi luulee.:thumbfh:
 

Örfil

Guest
Oli ehkä kuudes joka tuli apuja kysymään ja mulla on punainen T-paita ja verkkarit jalassa, joten pitää olla aika pönttö pohjalainen jos myyjäksi luulee.:thumbfh:
Täällä päin sua luultais myymälävarkaaksi.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Oli ehkä kuudes joka tuli apuja kysymään ja mulla on punainen T-paita ja verkkarit jalassa, joten pitää olla aika pönttö pohjalainen jos myyjäksi luulee.:thumbfh:
Mua luultiin paikallisessa Sittarissa kertaalleen myyjäksi, vaikka oli pölyset raksafirman työvaatteet päällä. :D
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Lidlissä oli tyylikkääseen kesämekkoon pukeutunut asiakas. Selkä, kaulus ja kyljet avoimet ja kangasliuskat sidottu niskantaakse. Ilman rintsikoita. Tyylikästä ja itsevarmaa. Tykkään.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Aina kun haluan olla tyylikäs ja itsevarma lähden Lidliin ja pukeudun tyylikkääseen kesämekkoon. Selän, kauluksen ja kyljet jätän avoimeksi kangasliuskat sidon niskan taakse. Ilman rintsikoita (yleensä). Tykkään.
 
Ylös