Albert Oil
Hippi ja juntti
Hetkinen...missäs...MISSÄS MUN HOUSUT ON?!
Jjusbanin ja kumppaneiden tapauksessa paras asuvalinta lienee kuitenkin semmoinen vaalea paita jossa on hihat sidottu.Kannattaa käyttää liivejä jos käyttää aurinkoa ottaessakin. Samoin housut on hyvä muistaa.
Mun toinen nimi on Pekka.Itsevarmuus on mun toinen nimi. Tosin olen ajatellut vaihtaa sen kun se ei välttämättä oikein vetoa noihin tyttöihin.
Jusban on siis itse belsepuupi, koska kukaan ei ole Pekkaa pahempi.Mun toinen nimi on Pekka.
PAITSI, että mulle kasvaa parta! Ja mitäs siitä sanotaan?Jusban on siis itse belsepuupi, koska kukaan ei ole Pekkaa pahempi.
Kasvaako KAIKILLA ornareilla parta?PAITSI, että mulle kasvaa parta! Ja mitäs siitä sanotaan?
Ei parta pahoille kasva.Kasvaako KAIKILLA ornareilla parta?
...turpajouhet joutavilleEi parta pahoille kasva.
Tästä filosofit kiistelevät vielä vuosisatojenkin päästä: kyseessä on siis "Juspanin sanontojen törmäys" dilemma.PAITSI, että mulle kasvaa parta! Ja mitäs siitä sanotaan?
Ei kasva. Se kuului luontaisena jatkona tuohon edelliseen.Kasvaako turpajouhet juotaville?
Jospa se ei olekaan parta, vaan otsatukan juuret?Tästä filosofit kiistelevät vielä vuosisatojenkin päästä: kyseessä on siis "Juspanin sanontojen törmäys" dilemma.
"Kukaan ei ole Pekkaa pahempi - mutta pahoille ei parta kasva ja Pekalla kasvaa [todistetusti]".
Aika pahan nyt heitit.
Joo joo mutta tuo ei vastannut mun kysymykseen.Ei kasva. Se kuului luontaisena jatkona tuohon edelliseen.
Kokonaisuudessaan:
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Missoot oppinu kysyyn?Joo joo mutta tuo ei vastannut mun kysymykseen.
Missoot oppinu editoimaan?Joo joo mutta tuo ei vastannut mun kysymykseen.