Kyllä mä ainakin pienenä sieltä bongailin erityisesti kuvilla varustettuja annetaan/myydään-ilmoituksia lemmikeistä ja vinguin sitten vanhemmilta semmosten hankintaa.Kiinnostaakohan pikkulapsia yleensäkin kaupan ilmoitustaulut?
Älä vaan laita kaupan osoitetta, koska siellä on kohta tämä:Kyllä mä ainakin pienenä sieltä bongailin erityisesti kuvilla varustettuja annetaan/myydään-ilmoituksia lemmikeistä ja vinguin sitten vanhemmilta semmosten hankintaa.
Oman nkykyisen lähikaupan taululta tulee ekana mieleen kotieläintilan ja hevostallin mainokset, joita veikkaisin semmosten justiinsa lukemaan oppineiden pikkutyttöjen kyllä tavailevan.
En pidättelisi henkeäni. 2005 vuodesta meinannut ottaa taksin Lohjalle, mutta vielä on vaiheessa...Älä vaan laita kaupan osoitetta, koska siellä on kohta tämä:
:thumbup:En pidättelisi henkeäni. 2005 vuodesta meinannut ottaa taksin Lohjalle, mutta vielä on vaiheessa...
Josko siellä haluja olisi mutta kartanon vartija ei anna tarpeeksi pitkää iltalomaaEn pidättelisi henkeäni. 2005 vuodesta meinannut ottaa taksin Lohjalle, mutta vielä on vaiheessa...
SINUUN ne on kypsyneitä, ei työhön lain.Jos työ on niin vastenmielistä niin kannattaisi ehkä harkita jotain muuta tekemistä.
On tietty totta, että kaupan alalla palkat on perseestä ja 30 vuotta kassalla istuminen voi hieman jo tuntua riittävältä projektiltä. Siltikään kaikki eivät ole lainkaan kypsyneen näköisiä.
Asiakas on mulkku.SINUUN ne on kypsyneitä, ei työhön lain.
Homot harvemmin naisten perään taksilla tulee. Too many signs.En pidättelisi henkeäni. 2005 vuodesta meinannut ottaa taksin Lohjalle, mutta vielä on vaiheessa...
No niinhän minä Nyt ainakin... 1,5 viikkoa ollut kuumeinen olo ilman kuumetta ja lääkäri ei keksinyt muuta hoitoa kuin Burana 800-reseptin ja levon.Näytit.
Joko se on dengue-kuume tai vauvakuume!No niinhän minä Nyt ainakin... 1,5 viikkoa ollut kuumeinen olo ilman kuumetta ja lääkäri ei keksinyt muuta hoitoa kuin Burana 800-reseptin ja levon.
Ostitko saumausvaahdon ihan vaan koska fantasioit tissivaon saumauksesta?Rautakauppiaana oli nuori nainen, jolla ISOT tissit avonaisessa topissa. Ostin saumausvaahdon.