Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Tuossa lähikaupassakin tuntuu vartija pyörivän aina välillä. Yleensä seisoo viimeisen kassan takavasemmalla. Välillä siirtelee ostoskoreja kassoilta sisäänkäynnille ja tietysti juttelee mukavia kassaneideille. Joskus tulee sellanen ajatus, varsinkin jos on ruipelon näköinen vartija, että tekis mieli alkaa painimaan sen kanssa ihan yllättäen. Olis varmaan sillekin työpäivään piristystä.
Tuo entinen työkaverini oli jo aiemmin portsarin hommia tehnyt. Sellaista huhua liikkui, että sen ollessa portsarina oli kerran baarissa tullut tappelu, mutta portsari olikin kadonnut johonkin. Toiset asiakkaat oli tappeluun menneet väliin ja tarjoilija soittanut poliisille, portsari tuli vasta sen jälkeen paikalle, oli kuulemma ollu just vessassa tapahtumien aikaan. Että kyllä ne jotkut tykkää vaan siitä seisoskelusta eivätkä painipiritystä vaadi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tuossa lähikaupassakin tuntuu vartija pyörivän aina välillä. Yleensä seisoo viimeisen kassan takavasemmalla. Välillä siirtelee ostoskoreja kassoilta sisäänkäynnille ja tietysti juttelee mukavia kassaneideille. Joskus tulee sellanen ajatus, varsinkin jos on ruipelon näköinen vartija, että tekis mieli alkaa painimaan sen kanssa ihan yllättäen. Olis varmaan sillekin työpäivään piristystä.
Minulla on joskus kun olen ollut poliisin perässä kaupan tai huoltoaseman kassajonossa, tullut melkein vastustamaton halu ottaa tältä pistooli vyöltä. Tiedän, että aseen perää täytyy vääntää oikealle, että vehjes irtoaa. Olen saanut tähän asti pidettyä mielitekoni kurissa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Minulla on joskus kun olen ollut poliisin perässä kaupan tai huoltoaseman kassajonossa, tullut melkein vastustamaton halu ottaa tältä pistooli vyöltä. Tiedän, että aseen perää täytyy vääntää oikealle, että vehjes irtoaa. Olen saanut tähän asti pidettyä mielitekoni kurissa.
Pitäisköhän hullua nyt yllyttää vai rapsahtaako siitäkin tuomio? Toisaalta linnassa ois turvassa mailman pahuudelta, joten GOUGOUGOU!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137


Itsehän voisin poliisina ja varsinkin poliisina päästää kaverin jonossa edelle.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuo entinen työkaverini oli jo aiemmin portsarin hommia tehnyt. Sellaista huhua liikkui, että sen ollessa portsarina oli kerran baarissa tullut tappelu, mutta portsari olikin kadonnut johonkin. Toiset asiakkaat oli tappeluun menneet väliin ja tarjoilija soittanut poliisille, portsari tuli vasta sen jälkeen paikalle, oli kuulemma ollu just vessassa tapahtumien aikaan. Että kyllä ne jotkut tykkää vaan siitä seisoskelusta eivätkä painipiritystä vaadi.
Toiset tekevät poken hommia lähinnä pillun toivossa.

Kaverini oli naapurikaupungissa paikallisessa pokena ja kertoi, että melko monena iltana tuli ehdotteluja. Välillä useammaltakin naiselta samana iltana ja ihan ilman pussiakin kelpaavia yksilöitä oli joukossa.

Kaverikaan mikään kiiltokuvapoika ollut, mutta supliikki kuitenkin.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Minulla on joskus kun olen ollut poliisin perässä kaupan tai huoltoaseman kassajonossa, tullut melkein vastustamaton halu ottaa tältä pistooli vyöltä. Tiedän, että aseen perää täytyy vääntää oikealle, että vehjes irtoaa. Olen saanut tähän asti pidettyä mielitekoni kurissa.
Olisihan siinä vyöllä monta muutakin jännää objektia kokeiltavissa. Leathermani, etälamautin, taskulamppu, käsiraudat, ainakin!:thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuossa lähikaupassakin tuntuu vartija pyörivän aina välillä. Yleensä seisoo viimeisen kassan takavasemmalla. Välillä siirtelee ostoskoreja kassoilta sisäänkäynnille ja tietysti juttelee mukavia kassaneideille. Joskus tulee sellanen ajatus, varsinkin jos on ruipelon näköinen vartija, että tekis mieli alkaa painimaan sen kanssa ihan yllättäen. Olis varmaan sillekin työpäivään piristystä.
http://www.youtube.com/watch?v=IeS5IU4Odus
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toiset tekevät poken hommia lähinnä pillun toivossa.

Kaverini oli naapurikaupungissa paikallisessa pokena ja kertoi, että melko monena iltana tuli ehdotteluja. Välillä useammaltakin naiselta samana iltana ja ihan ilman pussiakin kelpaavia yksilöitä oli joukossa.

Kaverikaan mikään kiiltokuvapoika ollut, mutta supliikki kuitenkin.
Joni portsariksi?
 

tieri

Banned
Liittynyt
12.3.2009
Viestit
571
Kerron sattumuksestani Lohjan ABC:llä...no enpäs kerrokaan.
Mutta sen kerron, että en ole päähineettä syömistä ikänään tajunnut. Jumalako siitä suuttuu, jos päälaki ei näy kun pistää läskiä tuulensuojaan?
Mulle taasen ei ole koskaan auennut läskin työntäminen tuulensuojaan. Siitä kyllä sietäisikin jumalan suuttua. Moista ruuan tuhlausta. Kaikkea ne hintit nykyään keksiikin. Hyi hitto.

P.S.Kreikkalaiset on väärässä. Myös vetäjä on homo jos nauttii.

Toiset tekevät poken hommia lähinnä pillun toivossa.

Kaverini oli naapurikaupungissa paikallisessa pokena ja kertoi, että melko monena iltana tuli ehdotteluja. Välillä useammaltakin naiselta samana iltana ja ihan ilman pussiakin kelpaavia yksilöitä oli joukossa.

Kaverikaan mikään kiiltokuvapoika ollut, mutta supliikki kuitenkin.
Kaveris kuulostaa pikemminkin säälittävältä, jos pitää pokeks ryhtyä saadakseen vastakkaisen sukupuolen huomion.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kaveris kuulostaa pikemminkin säälittävältä, jos pitää pokeks ryhtyä saadakseen vastakkaisen sukupuolen huomion.
Ei tämä ainakaan suoraan sitä myöntänyt. Mutta jotenkin paistoi läpi, että jostain syystä viihtyi hommassa.

Ryhtyyhän jotkut lahjattomat helppoheikitkin laulajiksi jotta irtoaa toosaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itsehän olen hurja rokkimies. Elämäni on silkkaa rokkenrollia.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13753
Joskus tulee sellanen ajatus, varsinkin jos on ruipelon näköinen vartija, että tekis mieli alkaa painimaan sen kanssa ihan yllättäen. Olis varmaan sillekin työpäivään piristystä.
Vilkaisin, onko Dominicin postaus, muttei :)
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Käydessäni päivällä kaupassa huomasin sattumalta ilmoitustaululta katoamisilmoituksen jonka mukaan joltakin on kadonnut mäyräkoira.

Ilmoituksesta kävi kuitenkin heti ilmi, että kadoksissa ei ollut koira vaan olutta ilmoituksessa oli vielä mainittu, että mäyräkoira oli täysi ja siinä oli myös kuva kadonneesta mäyräkoirasta jonka perusteella mäyräkoira näytti olevan karjalan olutta.

Kyseisen mäyräkoiran löytymisestä oli vielä luvattu 20 euron löytöpalkkio.

Joten jos kyseessä ei ollut aprillipila on jollakin ollut varsin epäonninen illanvietto.
 
Ylös