Tämän olen huomannut aivan saman.Ai niin juu. Kävin tänään Lidlissä ja totesin että siellä käy keskimäärin juntimpaa väkeä.
Koen siis sopivan joukkoon.
Tämän olen huomannut aivan saman.Ai niin juu. Kävin tänään Lidlissä ja totesin että siellä käy keskimäärin juntimpaa väkeä.
Tuulikaapin peiliin katsahdit?
Fiksu nuori nainen luotti sinuun ja luottaa edelleenkin. :thumbup:Kaupan kassalla äsken n. 5-6v tyttö takanani koitti nostaa kahta litran maitoa ja neljää amppari-jäätelöä hihnalle sylistään.
-Voitko vähän auttaa?
"Juu" ja otin toisen maidon sylistään hihnalle, ja hän sai jo loput itsekin.
Maksaessa ojensi tiukemmin kiinniolevan kolikkokukkaron:
-Voitko avata tän, isi lähetti mut kauppaan?
"Juu, ole hyvä."
Ostoksia pakatessa taisi huomata että muovikassi unohtui. Kysyin läpinäkyvistä hedelmäpusseista siinä kassan päässä:
"Tarviitko tämmösiä?"
-Joo... kiitti.
Eiköhän ne kestä yhteensä 2 ja puolen kilon ostokset.
Ja fiksunoloinen nuori nainen.
Ei ole Cmoneyn tapaista. Oli lähinnä ihmetellyt sitä taiteltujen satasten määrää rahapussissa ja kaupan ulkopuolella olevaa mummoa pusikosta keräilemässä.Cmoney kyllä itseasiassa keikkas likan massit. Oppiipa olemaan luottamatta ihmisiin.
Tulin hyvälle mielelle tarinastaKaupan kassalla äsken n. 5-6v tyttö takanani koitti nostaa kahta litran maitoa ja neljää amppari-jäätelöä hihnalle sylistään.
-Voitko vähän auttaa?
"Juu" ja otin toisen maidon sylistään hihnalle, ja hän sai jo loput itsekin.
Maksaessa ojensi tiukemmin kiinniolevan kolikkokukkaron:
-Voitko avata tän, isi lähetti mut kauppaan?
"Juu, ole hyvä."
Ostoksia pakatessa taisi huomata että muovikassi unohtui. Kysyin läpinäkyvistä hedelmäpusseista siinä kassan päässä:
"Tarviitko tämmösiä?"
-Joo... kiitti.
Eiköhän ne kestä yhteensä 2 ja puolen kilon ostokset.
Ja fiksunoloinen nuori nainen.
Kompo. Lueskellut tänään useampaan kertaan ja joka kerta hymyilyttänyt.Tulin hyvälle mielelle tarinasta
Mulla oli työpäivä. Ei tosin Lidlissä.Lidlissä oli karppaaja: raejuustoa, tonnikalaa, kirsikkatomaattia, paprikaa, salaattia, seitiä
Itsellä oli: vehnäjauhoa, sipulia, basilikaa, omenamehua, kahvia, banaania, grillimakkaraa
Mulla oli kokous naistenpiirissä aamupäivällä. Siitä Lidlin ja kuntosalin kautta kotiin.Mulla oli työpäivä. Ei tosin Lidlissä.
Tämä Latvala ei vetänyt puselikkoon!Tuli sitten tultua juna-asemalle 40 min etuajassa. No Puheelta tulee EM-yleisurkkaa.
"Noo tota" sanoo Hantta Latvala haastattelussa joka lauseen alkuun.
Eipä niin, vaan finaaliin.Tämä Latvala ei vetänyt puselikkoon!