jjv
Arschloch
Valittuja sanoja toveri toleranssisiiveltä. Kanssa-asiakkaalle puhuminen pitäis olla sallittua ainoastaan, jos joku makaa liikkumattomana käytävällä. Silloin voi hiljaa kuiskaten tiedustella: "Kuoliksää? Tarttis päästä ohi..." Ainakaan noissa pikkukaupoissa joissa käyn ei todellakaan ole mitään seurustelutilaa. Yksi kun pysähtyy käytävälle, joutuu takanaolijatkin odottamaan tai kiertämään toista reittiä. Niihin hyllynkulmiin pitäiskin saada enemmän peilejä jotta vois reittivalintaansa ennakoida.Seistään perkele keskellä käytävää hölisemässä naapurin tms. kanssa päivänselvistä asioista "Joulu meni, uusivuosi tulee, lunta on satanut, ostitko makkaraa, onpa täällä ruuhkaa". Sitten kun yrittää siitä kulkea, niin mulkoillaan niinku halpaa makkaraa. Ikäänku omistettais se saatanan läntti siinä kaupan käytävällä. Ja sitten vituttaa väärää laitaa kulkevat ihmiset. Voi vittu onko se niin vaikeaa mennä sitä oikeaa laitaa? Sama asia korpeaa pyöräteillä (joo, koska ei ole säädetty laissa sitä asiaa, niin kyllähän minä saan kulkea missä laidassa tahdon, ja minähän perkele kuljen väärää laitaa, koska minulla on siihen oikeus) ja kaikkien virastojen ym. käytävillä. Kyllä olis elämä paljon helpompaa, jos kuljettais oikein. Kaupassa toki ymmärrettävää silloin, kun ollaan hakemassa jotain sieltä käytävän toiselta laidalta. Mutta kun se on haettu, jatkuu matka käytävän oikella puolen. Ja seuraillaan sitä muutakin liikennettä siellä kaupassa.
Edes esikoulusta ei pitäisi ihmistä pois päästää ennen kuin oppinut, että vastaantulija sivuutetaan oikealta, ei vasemmalta. Joskus kevyen liikenteen väylällä näkee jo sadan metrin päästä, että tuon touhon kanssa tulee väistämisongelma, vaikka kuinka yrittää itse liimautua oikeaan laitaan. Ja jos se koira kulkee tien väärää laitaa niin se saatana vaikka kannetaan oikealle puolelle. Naulapyssyllä nenään niitä jotka olettavat, että väistämisvelvollisuus on sillä joka ei ole ulostuttamassa karvaista orjaansa, koska "meidän Rekku löysi just jotain mielenkiintoista haisteltavaa tuolta pientareelta ja tämä rodun luonteeseen kuuluu käytettyjen kortsujen nuuskiminen".