Köyhän on tyytyminen puujalkaan.
Itse kävin eilen lähikaupassa, eli Prismassa, tavan ruokaostoksilla ja ajatuksena hankkia jotain leffoja hyllyyn, mutta eihän siitä mitään tullut. Hermot meni ennenku olin edes kaupassa sisällä. Saatana, kun tyhmät ihmiset eivät tajua miten ollaan ihmisiks, ja miten liikutaan ruuhkassa niin, että muillakin olis vähän vähemmän vituttavaa. Seistään perkele keskellä käytävää hölisemässä naapurin tms. kanssa päivänselvistä asioista "Joulu meni, uusivuosi tulee, lunta on satanut, ostitko makkaraa, onpa täällä ruuhkaa". Sitten kun yrittää siitä kulkea, niin mulkoillaan niinku halpaa makkaraa. Ikäänku omistettais se saatanan läntti siinä kaupan käytävällä. Ja sitten vituttaa väärää laitaa kulkevat ihmiset. Voi vittu onko se niin vaikeaa mennä sitä oikeaa laitaa? Sama asia korpeaa pyöräteillä (joo, koska ei ole säädetty laissa sitä asiaa, niin kyllähän minä saan kulkea missä laidassa tahdon, ja minähän perkele kuljen väärää laitaa, koska minulla on siihen oikeus) ja kaikkien virastojen ym. käytävillä. Kyllä olis elämä paljon helpompaa, jos kuljettais oikein. Kaupassa toki ymmärrettävää silloin, kun ollaan hakemassa jotain sieltä käytävän toiselta laidalta. Mutta kun se on haettu, jatkuu matka käytävän oikella puolen. Ja seuraillaan sitä muutakin liikennettä siellä kaupassa. Ei sieltä kapeammilta käytäviltä juosten syöksytä isommalle käytävälle. Senkin sanoo järki. Paitsi ei sano kaikilla.
Ja haisevat ihmiset kanssa vituttaa taas. Mikä helvetin perse siinäkin on, että pitää haista. Luuleeko ne halvatun pällit oikeasti tekevänsä positiivisen vaikutuksen, kun läträävät hajuvesiään silleen että haisee metrien päähän? Pitäs perkele pistää tauluun näitä oman elämänsä joneja. Joka ainoaa, joka haisee yli metrin päähän mille tahansa, niin turpaan ja oitis. Koskee kaikkia hajuja, kuten hikeä, paskaa, hajuvesiä ja varsinkin partavesiä. Turha luulla, että löyhkäämällä jollekin hajuvedelle joku nainen tulis sanomaan "Kylläpä tuoksut miehekkäälle, tule ihmeessä sovituskoppiin pillulle." Mutta kaikkein pahimpia löyhkimyksiä on vanhat ämmät. Korpeaa niin, etten jaksa edes sen enempää siitä.