Albert Oil
Hippi ja juntti
Tuohan oli kuin Al-sedän keskiviikkoinen saunareissu. Olisipaskin hyppysissäin ollut jotain öglöä tai edes shampoota.
Tuohan oli kuin Al-sedän keskiviikkoinen saunareissu. Olisipaskin hyppysissäin ollut jotain öglöä tai edes shampoota.
Arvasin, ettet ymmärrä metaforia ja vertauskuvallisia hölpönpölpönAl-setä saunoo marketissa? Miksi olen yllättynyt?
Tarkoitatko että olisin "vähän" "semmonen"? Sitäkö tässä nyt haetaan?hölpönpölpön
Minä teen tuon selkeämmin: Siinä vaiheessa kun kassa antaa hiluja, olen jo kaivanut lompakosta ne hilut, jotka kassan antamiin hiluihin summaamalla tekevät jonkun tasarahan (onse sitten euro tai 2 euroa tms), ja kysyn "saisiko nämä pikkukolikot euron/2 euron kolikkona?"Viikon sisällä on kaksi kertaa tapahtunut seuraavaa:
KAUPPAREISSU, yksinäytöksisinen näytelmä lain
Henkilöt:
Al-setä (A)
Kassahenkilö (K)
Satunnainen takana jonottaja (Å)
Al-setä palauttaa kauppaan ainoastaan muutaman mukana notkuvan tölkin, eikä osta sillä reissulla mitään. Esimerkkitapauksessa pullonpalautuskuitin summa on 65 snt. Kassalla Al lyö kassaihmiselle kouraan kuitin sekä 35 senttiä.
...
Esirippu laskeutuu, Aplodit.
Vaikeaa. On.
Kuuluu vähän työnkuvaan.S-marketin kassaneiti hymyili
Feministinen sensuuri iski. Ei saa enää foorumillakaan naisia kehua?Kirjoitin jo tähän tarinan ja painoin deleteä. 10 vuotta itseäni nuorempi kassaneiti joka tapauksessa sellainen, että
[sensuuri pois hetkeksi]No onhan se nätti ja kaikkea. Itse vaan alkanut vältellä kassaansa, kun aina aloittaa smalltalkin hymyssä suin ja viimeksi kehui hiuksiani. Vähemmästäkin terapiaa tartteisi.[sensuuri takaisin]Feministinen sensuuri iski. Ei saa enää foorumillakaan naisia kehua?
Noin tuo kannattaa tehdäkin. Nuorna tyttönä kassaneitinä työskennellessäni olisin itsekin saattanut hetkeksi hämmentyä, jos joku olisi toiminut lailla Alpun.Minä teen tuon selkeämmin: Siinä vaiheessa kun kassa antaa hiluja, olen jo kaivanut lompakosta ne hilut, jotka kassan antamiin hiluihin summaamalla tekevät jonkun tasarahan (onse sitten euro tai 2 euroa tms), ja kysyn "saisiko nämä pikkukolikot euron/2 euron kolikkona?"
MITÄ MINÄ LUINja viimeksi kehui hiuksiani.
Saattoi minun ilmeenikin näyttää "mitä minä kuulin?"MITÄ MINÄ LUIN