Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Haulis on kyllä loistava tarina ja tempaus. Tais tosin tapahtua ennen nykyaikojen terrorismin nousua, eli enpä menis suosittelemaan kenenkään kokeilevan samaa. Vois aiheuttaa vähän liikaa jännittävyyttä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Kirkonkylän kioskilta ostaa päätin kalliin lehden. Vaikutuksen niin mä tehden unelmien kohteeseen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tänään, 7. maaliskuuta, vuonna 2015, havaitsin Rauman Citymarketissa kuluvan kevään ensimmäisen shortseja käyttävän henkilön. Tai ei tuo housupukine ollut aivan sellainen, jota nuoruudessani shortseiksi kutsuttiin, mutta kaipa nuo jonkinlaiset shortsit olivat?

Lahkeet loppuivat ylhäältä 'mitaten' polvien korkeudelle. Farmarihousukangasta ko. pukine oli, eikä ollut itse katkaistut lahkeet. Siksi siisti ja tiukka oli lahkeen alaosa.

Varsin mielenkiintoinen asuvalinta + 5º C lämpötilaan ja noin 10m/s tuuleen.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Shortsit jos polvet näkyy. Jotain muuta puolipitkät tms säärisysteemit jos polvet peittyy. Nekään ei ole shortsit joissa lahkeet lyhkäset, mutta polvet peittyy ja haarat roikkuu.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tänään S-Marketin parkkipikalla tapahtunutta:

Ajoin, tapani mukaan H-malliseen parkkiruutukaavioon siten, että pääsen lähtemään ruudusta peruuttamatta. Yleensä H-kaavioon parkkeerataan auton nokat vastakkain, mutta mää vältän sitä, ja ajan H-ruutuun aina "alemman" ruudun läpi "ylempään" ruutuun, eli autoni keula on pääosin eri suuntaan kun muiden samassa parkkirivissä olevien.

No, tänään parkkeerasin yllä mainitulla tavalla. Autostani katsottuna vasemman puoleisessa ruudussa oleva Honda CR-V oli parkkeerattu Hondasta katsoen aivan ruutunsa vasempaan reunaan, renkaat olivat jopa parkkiruutuja erottavan valkoisen viivan päällä. Mää parkkeerasin sen vuoksi autoni oman ruutuni aivan oikeaan reunaan, jotta pääsin ovesta ulos. Ruutuni oikealla puolella oli omassa ruudussaan iso uudehko Opel. Mun auton ja Opelin väliin jäi tilaa aika vähän, ehkä 50 cm? Kuitenkin kun, kuskien ovet olivat eri puolilla, niin ajattelin, että Opel pääsee siitä liikkeelle helposti. Vaan ei päässyt...

Kaupan ovesta tultuani huomasin, että autoni tiimolla on toimintaa. Opel-kuski siellä huitoi ja huiski kännykkään puhuen. Saavuttuani lähemmäs kuulin katkelmia puhelusta. "En pääse tästä mihinkään, kun on auto niin lähellä" ja "Ehkä pääsen varovasti suoraan eteen". Oli kuitenkin saanut lapsensa kuskinpuoleisesta takaovesta turvaistuimeen. Toinen lapsensa odotteli pääsyä etupenkille, mutta uskaltanut avata ovea ahtaassa välissä.

Sitten kun Opel-kuski havaitsi minut niin alkoi solvaamaan liian lähelle parkkeeramisesta ja sanoi ottaneensa kuvia autoista mahdollisten "viirujen" takia. Sanoin sille, että mitään "viiruja" ole mun, eikä hänen autossaan ja tein selväksi, että ajoin omaan ruutuuni aivan suoraan taaimmaisen ruudun läpi. Syyksi ruutuni oikeaan reunaan parkkeeraamiseksi sanoin vasemmalla olevan Hondan, joka ei ollut omassa ruudussaan. Hondan kuskikin oli näköjään paikalla, mutta ei ottanut kantaa keskusteluun.

Niin, poistuin parkkiruudustani ilman mitään ongelmaa, vaikka Opel oli yhtä lähellä mun autoa, kun mun auto Opelia. Myönnän ajaneeni liian lähelle Opelia, mutta Hondakuski oli osasyyllinen.

Kaikkea sitä.

Jaajuu, Opelia ja Hondaa kuljettivat naispuoliset henkilöt. Tätä ei vissiin olisi saanut sanoa. Anteeksi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Tänään kävin pikkukaupassa hakemassa maitoa ja levitettä. Keiju oli hintalapun mukaan 1,79e mutta kassakuitissa luki 1,89 veloitetuksi. Sanoin kassalle asiasta, ja sain toisen samanlaisen sitten kaupan päälle jonain hintatakuuna, kun heillä väärä hinta ilmoitettuna. Mukavaa olla tarkka näissä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tänään kävin pikkukaupassa hakemassa maitoa ja levitettä. Keiju oli hintalapun mukaan 1,79e mutta kassakuitissa luki 1,89 veloitetuksi. Sanoin kassalle asiasta, ja sain toisen samanlaisen sitten kaupan päälle jonain hintatakuuna, kun heillä väärä hinta ilmoitettuna. Mukavaa olla tarkka näissä.

Hyi saatana Keijua.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
No helvata. Täällä on (Stark) ruokajakelu ja karaoke. Ja asiakaskunta sen mukaista. Kukaan ei osta mitään, mutta vanhainkodit on tyhjentyneet, kun itsenäisen Suomen Viipurissa suoritetun rippikoulun väkeä on paikalla.:D
 
Ylös