Samoin länsirannikolla. Tuossa taannoin ulkomaalasisyntyisen työkaverini ala-asteikäinen tytär tuossa parkkipaikan kulmilla käveleskeli, mua tervehti, ja sanoi, että:Tampereella olisit saanut turpaasi ja vankilatuomion pedofiliasta.
Ok.- Irtsarit tarjouksessa, jee
- Mä en piittaa mistään karkeista
- Mä otan
- No ota mullekin noita, ne on ainoita mistä tykkään. Ja joku suklaa, yäk, kuka pystyy syömään mitään suklaata. Paitsi toi suklaa on kyllä oikeesti tosi hyvää, ota mulle niitä. Ei vittu, täällä on näitä ihania matoja, ehkä ainoita karkkeja joista tykkään, otatako pliis mulle noita. Mutta muuten hyi karkit okeesti...Voitko pliis ottaa mulle noita vielä ja noita. Ja noi vihreät on tosi hyviä, aiotko ottaa niitä?
- En...
- No otatko mulle?
Aijai, kyllä itsepalvelu on parempaa. Siinä pääsee sentään puristelemaan munkkeja ennen pussittamista.jonka myyjä siitä mulle nappasi
Miksi ihmeessä joku ostaa tuotetta jota hänelle on haukuttu???Pohjalta olivat kuulemma raakoja (taikinaa) ja muutkin on kuulemma sanoneet samaa.
Tuossa on Tempolla käynyt tuuri, että tyttö on itse sanonut itseään neekeriksi. Se vapauttaa tunnelmaa, kun toinen sanoo ensin.Samoin länsirannikolla. Tuossa taannoin ulkomaalasisyntyisen työkaverini ala-asteikäinen tytär tuossa parkkipaikan kulmilla käveleskeli, mua tervehti, ja sanoi, että:
"Tunnetko?"
Mää siihen, että: "En".
Tyttö siihen: "Olen ****nin lapsi".
Mää: "Nyt muistan".
Tyttö: "Oli kiva tavata."
Mää: "Niin".
Pakenin kotiini keskustelun jälkeen peläten mahdollisia pedofiliasyytteitä. Vielä ei ole kuulunut mitään...
Olisko ollut järjestys sellainen, että tämä valittaja haukkui ensin ja muut myötäilivät tälle mieliksi, että niinpäs onkin.Miksi ihmeessä joku ostaa tuotetta jota hänelle on haukuttu???
Nii jos jonoa ei ois ollut, olisi mamma maksanut ripeästi setelillä tai kenties jopa kortilla.mutta tulikin toisiin aatoksiin ja antoi kassalle kourallisen kolikoita.