Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Täällä aikanaan tehdyistä töistä voi nykyään lukea Linnainherran Jugendpalatsissa sijaitsevassa Jämsän historian museossa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tampereella olisit saanut turpaasi ja vankilatuomion pedofiliasta.
Samoin länsirannikolla. Tuossa taannoin ulkomaalasisyntyisen työkaverini ala-asteikäinen tytär tuossa parkkipaikan kulmilla käveleskeli, mua tervehti, ja sanoi, että:

"Tunnetko?"

Mää siihen, että: "En".
Tyttö siihen: "Olen ****nin lapsi".
Mää: "Nyt muistan".
Tyttö: "Oli kiva tavata."
Mää: "Niin".

Pakenin kotiini keskustelun jälkeen peläten mahdollisia pedofiliasyytteitä. Vielä ei ole kuulunut mitään...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Pahapaha. Tuon tilanteen voi hoitaa kunnialla vain tarjoamalla tytölle kyytiä. Sinne minne nyt onkin menossa. Ja karamelliä kans.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kaksi teini-ikäistä tai varhaisella kolmannella vuosikymmenellä käyvää naarasta Anttilassa.

- Irtsarit tarjouksessa, jee
- Mä en piittaa mistään karkeista
- Mä otan
- No ota mullekin noita, ne on ainoita mistä tykkään. Ja joku suklaa, yäk, kuka pystyy syömään mitään suklaata. Paitsi toi suklaa on kyllä oikeesti tosi hyvää, ota mulle niitä. Ei vittu, täällä on näitä ihania matoja, ehkä ainoita karkkeja joista tykkään, otatako pliis mulle noita. Mutta muuten hyi karkit okeesti...Voitko pliis ottaa mulle noita vielä ja noita. Ja noi vihreät on tosi hyviä, aiotko ottaa niitä?
- En...
- No otatko mulle?
Ok.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kävin tänään Burbin Virallisessa Pääkkiskaupassa, ja kävelin tyynesti pääkkisten ohi, edes vilkaisematta niitä. Mieletön tilanne!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Prismassa satuin paikalle, kun hieman tuohtunut naishenkilö valitti leipäosaston myyjälle kaupassa paistettujen leivonnaisten 'tasosta'. Pohjalta olivat kuulemma raakoja (taikinaa) ja muutkin on kuulemma sanoneet samaa. Valittaja käski viedä sellaiset terveiset paistajille. Kun tämä myyjä meni paistajien luokse, niin hän liikkeen puolellekin kuuluvalla äänellä kajotti, että saatiin palautetta. Piirakat ovat kuulemma raakoja. Äänensävy oli jotenkin pilkallinen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mulle kävi sunnuntaina lossikahveilla, että ostin sellaisen hillopullakiekuran, jonka myyjä siitä mulle nappasi. Tietenkin sen kaikkein eniten kärähtäneen antoi mulle.

Tuli paha mieli.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Samoin länsirannikolla. Tuossa taannoin ulkomaalasisyntyisen työkaverini ala-asteikäinen tytär tuossa parkkipaikan kulmilla käveleskeli, mua tervehti, ja sanoi, että:

"Tunnetko?"

Mää siihen, että: "En".
Tyttö siihen: "Olen ****nin lapsi".
Mää: "Nyt muistan".
Tyttö: "Oli kiva tavata."
Mää: "Niin".

Pakenin kotiini keskustelun jälkeen peläten mahdollisia pedofiliasyytteitä. Vielä ei ole kuulunut mitään...
Tuossa on Tempolla käynyt tuuri, että tyttö on itse sanonut itseään neekeriksi. Se vapauttaa tunnelmaa, kun toinen sanoo ensin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Pahoittelut, jos olivat foorumisteja, mutta tänään lähikaupassa kassalla minun jälkeeni oli pari noin 5kymppistä miestä ostamassa kaljaa. Vähemmän kitanneen näköinen pudotti euron, ja 50 centin kolikon eikä tuntunut välittävän yhtään. Noukin ne ja ojensin hänelle, mutta tokaisi "ei mitään, pidä vaan", ja samalla enemmän kitanneen näköinen katsoi niitä kahta kolikkoa että voisi kyllä ottaa ne. Ojensin ne sitten hänelle.
Kaupan pihalla liittyivät johonkin kaljoitteluseurueeseen.
 

Makkonen

Guest
Äsken asioidessani läheisessä S-Marketissa oli kassajonossa edellä iäkäs mummeli.
Sen ostokset olivat alle viiden euron luokkaa, kaivoi ensin lompakosta vitosen setelin mutta tulikin toisiin aatoksiin ja antoi kassalle kourallisen kolikoita.
Sanoi:"Ota tuosta, nämä uudet rahat on niin outoja. Olisipa vielä markat käytössä."

Niin, aivan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
mutta tulikin toisiin aatoksiin ja antoi kassalle kourallisen kolikoita.
Nii jos jonoa ei ois ollut, olisi mamma maksanut ripeästi setelillä tai kenties jopa kortilla.

Tuossa taas viikolla kuuntelin bussissa mummelin marmatusta kuinka se Citymarket olisi pitänyt rakentaa eräälle kaupungin ulkopuolella olevalle pellolle ja "samaan rakennukseen sellainen huoltoasema joita joka paikassa on, se aapeesee". Mutta nyt piti kaunis tori mennä tuhoamaan. Mummelin nuoruudessa tori oli aina kesäisin ihan täynnä ihmisiä ja myyjiä. Ja ne jotka asuu siinä vieressä "ei nää enää mitään ikkunoistaan".

No, viime vuosina siellä torilla ei tahtonut olla myyjiä enää lainkaan, olivat lähempänä isoja kauppoja. Mikähän hitto asvalttikentästä niin kauniin tekee. Mitä ne läheisten asukkaiden ikkunanäkymät häntä liikuttaa. Eihän sinne pellolle kukaan kauppaan menis, sieltä on 4km keskustaan ja tuskin ABC sittarin pihalle tulisi. Muuten toki samaa mieltä...
 
Ylös