Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Sain tänään ensimmäisen kerran "laitetaanko laatikko pieneen pussiin?" -utelun.

Vastasin selvästi artikuloiden: "No ei helvetissä!"
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viittä vaille kuusi kello. No eikös vartija käännyttänyt ovelta, koska "kohta menee kiinni". En aikonut mennä tukemaan aukiolojen vapautta menemällä toiseen kauppaan, vaan purnaan täällä.
...No menin minä pikkukauppaan, mikä aiemminkin saanut auki olla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Viittä vaille kuusi kello. No eikös vartija käännyttänyt ovelta, koska "kohta menee kiinni". En aikonut mennä tukemaan aukiolojen vapautta menemällä toiseen kauppaan, vaan purnaan täällä.
Mitä se vartija tolloilee, kauppaan voi mennä sisään niin kauan kuin se auki.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Viittä vaille kuusi kello. No eikös vartija käännyttänyt ovelta, koska "kohta menee kiinni". En aikonut mennä tukemaan aukiolojen vapautta menemällä toiseen kauppaan, vaan purnaan täällä.
...No menin minä pikkukauppaan, mikä aiemminkin saanut auki olla.
Sinä olet tämän tarinan mulkku.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitä se vartija tolloilee, kauppaan voi mennä sisään niin kauan kuin se auki.
Mitä se jps tolloilee. Kauppa voi valita itse miten asiakkaitaan palvelee. Ihan vaikka että päästääkö sisään, vai ei.
En tiedä halusiko vartija saada työntekijät hyvissä ajoin kotiin vai mikä oli homman juju. En kuitenkaan alkanut ämpyilemään mielipiteensä kanssa, kun en välittänyt ruveta painimaan.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Joskus, jos satun kouvon kanssa olemaan samassa kauppakeskuksessa, niin tarraan myyjää perseestä(sukupuoli ihs) ja katon, kun kouvoa viedään. Näyttää jo tuo "mittailukin" vartijan kanssa lupaavalta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Millä olettamuksilla vedätte? No kait se vartija olisi kiinniottanut ja oven suuntaan taluttanut, jos olisin jatkanut lampsimista tuulikaapista kaupan sisätiloja kohti vähät välittämättä puheistaan.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tulee kyl kovasti harmittamaan, jos en pääsekään Lahteen ajamaan mikroautoa :(

Se siitä tällä erää...
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Lapsi sanoi kovaan ääneen vieressään olleelle naiselle käveltyäni heidän ohitseen: Äiti, tuolla miehellä on iskän kengät!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Aijaijai ei saa viedä toisten laatukenkiä. Ilkeetä. :(
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Tänään kävin isovanhemmille kaupassa (ostokset ja lotot), niin kassa ehdotti ostamaan siitä jonkun valmiin arpapaketin samalla. Tuli sanottua "Ei kiitos, mun mielestä veikkaus palauttaa liian vähän voittoina takaisin". Pitäisi alkaa 7lla sensijaan että palauttavat vain noin puolet.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tänään kävin isovanhemmille kaupassa (ostokset ja lotot), niin kassa ehdotti ostamaan siitä jonkun valmiin arpapaketin samalla. Tuli sanottua "Ei kiitos, mun mielestä veikkaus palauttaa liian vähän voittoina takaisin". Pitäisi alkaa 7lla sensijaan että palauttavat vain noin puolet.
Mulla on muistikuva, että joku viranomaisinstanssi kielsi jokunen kuukausi sitten kassoilta arpojen tarjoamisen rahapelilain vastaisena.
 
Ylös