Toivottavasti eivät pääse mun jäljille...Mulla on muistikuva, että joku viranomaisinstanssi kielsi jokunen kuukausi sitten kassoilta arpojen tarjoamisen rahapelilain vastaisena.
Itsehän kysyin tänään saman ketjun kaupassa IHAN SAMAA ja sain saman vastauksen. Sattumaako?Tuttu kassaneiti peljästyi kuin peura ydinpommia, kun äidyin juttelemaan. Onhan tässä jo 14 vuotta mentykin "kiitti, moro" -linjalla. Kysäisin milloin kaupan nimi vaihtuu. Ei tiennyt. Turhaan auoin päätäni. Kattellaan josko ensi vuosikymmenellä taas joku kysymys askarruttaa.
Mutta Pirkka pyttipannua löysin hyllystä. Että.
Vituttaa tuommoset hölösuut. Mietippä omalle kohdalle ku joku tulis sun työpaikalle juttelemaan.Tuttu kassaneiti peljästyi kuin peura ydinpommia, kun äidyin juttelemaan. Onhan tässä jo 14 vuotta mentykin "kiitti, moro" -linjalla. Kysäisin milloin kaupan nimi vaihtuu. Ei tiennyt. Turhaan auoin päätäni. Kattellaan josko ensi vuosikymmenellä taas joku kysymys askarruttaa.
Mutta Pirkka pyttipannua löysin hyllystä. Että.
Aika jännä. Pitäis varmaan alkaa ottamaan selvää miten se plussapistehommeli toimii. Mulla on luottokorttiin integroitu plussakortti ja se toimiikin, mut en tiedä mihin ne pisteet menee. Isällä oli joskus plussatili ja mulla sen sivukortti, mut se tili lienee suljettu, kun ei isäkään K-kaupoissa käy. Pitäis saada oma tili ja tuon kortin pisteet sinne ja äääää.Itsehän kysyin tänään saman ketjun kaupassa IHAN SAMAA ja sain saman vastauksen. Sattumaako?
Tänään muuten sattumalta (sattumaako?) lähikaupan palvelutiskillä asioidessani minua asioi roikotettu seniili.Kaikkia seniilejä niitä työelämässä roikotetaankin.
...jonka takapuolelle olisi ollut kirjoitettuna ko. neidon puhelinnumero kauniilla käsialalla ja huulipunalla tuherretuin sydämin.Katsoin syvälle hänen silmiinsä kieltäytyessäni kuitista.
No hitto, pitää huomenna mennä takaisin samaan kauppaan....jonka takapuolelle olisi ollut kirjoitettuna ko. neidon puhelinnumero kauniilla käsialalla ja huulipunalla tuherretuin sydämin.
Meni jo.Ai nyt vai?
Kassaneidin sijaan voipi olkaasi tulla kyhnyttämään vartija.Taitaa olla paras, että menen nylkyttämään jokeripokeria vasten ja otan ensimmäisen kassaneidin, joka tulee kyhnyttämään olkaani.
Tämä postaus varmisti lopullisesti erään kauan epäilemäni asian.Meni jo.
Itsekin kohtasin tänään varsin viehättävän kassaneitokaisen - tämä tapahtui Anttilassa - ja vaikutti sen verran tutulta, että veikkaisin aiemminkin asioineeni hänen kanssaan.
E: Hidas, pihteinen vieköön!