Il Tempo Gigante
Darth Father
Varsin tuttu ilmaisu.Haista vittu! T: Liisa
Varsin tuttu ilmaisu.Haista vittu! T: Liisa
Osta toinen, niin tekemäsi hankintapäätös tuntuu pienemmältä virheeltä hammasharjaa kohden. Toisaalta, hampaidenpesubudjetti vaan paisuu, mutta saa siitä sen harjaterän ainakin hyötykäyttöön. Eikö ne ole lähes yhtä kalliita kuin itse laite latureineen? Niin voisi arvailla esim. mustesuihkutulostinpolitiikan perusteella.Sähköhammasharjoja olisi saanut kahdellakympillä kappale, kun just pari viikkoa sitten ostin semmosen yli tuplahintaan.
Ai perhana, olihan ne vaihtopäätkin tarjouksessa. Ja ostinhan mie niitäkin kalliilla silloin pari viikkoa sitten. Nyt vituttaa.Osta toinen, niin tekemäsi hankintapäätös tuntuu pienemmältä virheeltä hammasharjaa kohden. Toisaalta, hampaidenpesubudjetti vaan paisuu, mutta saa siitä sen harjaterän ainakin hyötykäyttöön. Eikö ne ole lähes yhtä kalliita kuin itse laite latureineen? Niin voisi arvailla esim. mustesuihkutulostinpolitiikan perusteella.
Linkki vie Gigantin sivuille, mutta aika monesti olen nähnyt just tuota Vitalityä myynnissä 20e pintaan muuallakin. En sitten tiedä maksavatko vaihtoharjat 50e kipale, vai onko muuten vaan onnetonta kuraa, vai miksi on noin halpa laatumerkiksi.ps. Mistä saa sähköhammasharjan kahteenkymppiin? Hammaslääkäri lupas juurihoitoa jos en moista osta.
Joku ahkerampi olisi katsonut itse gigantin sivuilta, mutta menihän tämä näinkin. Kiitos!Linkki vie Gigantin sivuille, mutta aika monesti olen nähnyt just tuota Vitalityä myynnissä 20e pintaan muuallakin. En sitten tiedä maksavatko vaihtoharjat 50e kipale, vai onko muuten vaan onnetonta kuraa, vai miksi on noin halpa laatumerkiksi.
17,95e Cittarissa.Joku ahkerampi olisi katsonut itse gigantin sivuilta, mutta menihän tämä näinkin. Kiitos!
Vaihtopää näyttäis olevan 2e enempi