Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itseasiassa asiaan ensimmäistä kertaa perehdyttyäni selvisikin, että Suomessa ko. handicappi onkin verrattain yleinen muuhun maailmaan verrattuna, sillä n. 1 lapsi 500:sta sen omaa. Muualla maailmassa selvästi vähemmän. Siinä teille kaikki, mitä asiasta tällä erää kommentoin.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Ostin ensimmäistä kertaa tässä elämässä muuta leivänpäällysjuustoa kuin Oltermannia.

"En tyytynyt tavanomaiseen", mies kertoi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Majoneesisalaatti- ja eineshyllyvälissä vastaan pomppi tyttö työntäen niitä pieniä ostoskärryjä. Lopetti kun otin katsekontaktin. Äitinsä, tai muuten vaan perässään kulkenut nainen, huusi innosta hihkuen puurojen kohdalla: "Katso pikku-Marjatta, täällä on vispipuuroa, se on AINA loppu!"

Opettelisi itse tekemään.
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Sähköhammasharjoja olisi saanut kahdellakympillä kappale, kun just pari viikkoa sitten ostin semmosen yli tuplahintaan.
Osta toinen, niin tekemäsi hankintapäätös tuntuu pienemmältä virheeltä hammasharjaa kohden. Toisaalta, hampaidenpesubudjetti vaan paisuu, mutta saa siitä sen harjaterän ainakin hyötykäyttöön. Eikö ne ole lähes yhtä kalliita kuin itse laite latureineen? Niin voisi arvailla esim. mustesuihkutulostinpolitiikan perusteella.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tossa on pointtia. Keskiostohinnan saa pudotettua 40 sijaan 30 egeen kun ostaa nyt toisen.

Sitten kun hinta nousee takas 40 egeen, äkkiä myy molemmat 35 egellä ja sitten bailataan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
ps. Mistä saa sähköhammasharjan kahteenkymppiin? Hammaslääkäri lupas juurihoitoa jos en moista osta.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Osta toinen, niin tekemäsi hankintapäätös tuntuu pienemmältä virheeltä hammasharjaa kohden. Toisaalta, hampaidenpesubudjetti vaan paisuu, mutta saa siitä sen harjaterän ainakin hyötykäyttöön. Eikö ne ole lähes yhtä kalliita kuin itse laite latureineen? Niin voisi arvailla esim. mustesuihkutulostinpolitiikan perusteella.
Ai perhana, olihan ne vaihtopäätkin tarjouksessa. Ja ostinhan mie niitäkin kalliilla silloin pari viikkoa sitten. Nyt vituttaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
ps. Mistä saa sähköhammasharjan kahteenkymppiin? Hammaslääkäri lupas juurihoitoa jos en moista osta.
Linkki vie Gigantin sivuille, mutta aika monesti olen nähnyt just tuota Vitalityä myynnissä 20e pintaan muuallakin. En sitten tiedä maksavatko vaihtoharjat 50e kipale, vai onko muuten vaan onnetonta kuraa, vai miksi on noin halpa laatumerkiksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Linkki vie Gigantin sivuille, mutta aika monesti olen nähnyt just tuota Vitalityä myynnissä 20e pintaan muuallakin. En sitten tiedä maksavatko vaihtoharjat 50e kipale, vai onko muuten vaan onnetonta kuraa, vai miksi on noin halpa laatumerkiksi.
Joku ahkerampi olisi katsonut itse gigantin sivuilta, mutta menihän tämä näinkin. Kiitos!
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Sähköhammasharjassani ainoa käypä osa taitaa olla vaihtopää. Uskoisin akun kuoleentuneen ja kampiakselin ruostuneen kiinni käyttämättömyyttä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Kyllä huomasi lähikaupassa käydessä, että se on ensi viikolla kaksi päivää kiinni remontin takia, koska valikoima on käynyt varsin suppeaksi.

Ei oota on tällä hetkellä saatavissa maidon, piimän, jugurttien, viilien ja pitsojen kohdalla ja lähes sama tilanne on myös lihojen, eineksien, leikkeleiden, pakasteiden ja leipien kohdalla.

Mehuja, lehtiä, keksejä ja pesuaineita sentään löytyy vielä, mutta muuten alkaa olla parempi käydä ensi torstaihin asti hoitamassa ostokset suosiolla keskustassa.
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Oral B Vitality pörähti ihme kyllä käyntiin latauksen jälkeen. Laatuvehje. Mitäs se jotain 15+v ollu käyttämättä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Lähikaupassani oli näköjään viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia houkutellut kaikki täkäläiset tarjoushaukat paikalle penkomaan lähes kokonaan tyhjillään olleita hyllyjä, koska koskaan aiemmin siellä ei ole niin paljoa asiakkaita ollut kuin mitä nyt oli.

Remonttia olivat jo ehtineet aloitella ainakin siltä osin, että hyllyjen reunoihin oli jo ilmestynyt uudet hintalaput ja yhtä hyllykköä näyttivät olevan siirtämässä pois paikoiltaan.

Minä onnistuin kassajonon ja pakastealtaiden välistä pujotellessani pudottamaan pakastealtaan reunalla olleen paperinipun tyhjillään olleeseen pakastealtaaseen, mutta nostin sen kuitenkin takaisin paikalleen jotta myyjien ei tarvitsisi kuluttaa aikaansa kadonneen paperinipun etsimiseen, etenkin kun kyseinen paperinippu saattoi olla remonttisuunnitelma.

Torstaina lähikaupassani on sitten edessä uuden K-marketin avajaiset ja sen kunniaksi tarjolla on ainakin kakkukahvit.
 
Ylös