Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jukra että sitä on tuhlaavainen. Pitää tästä lähin tankatessakin tähdätä niin, että pyöristyy alaspäin sopiville senteille. En ole ikinä tullut ajatelleeksi tuota rikastumismahdollisuutta.
Pitäis vaatia automaatit kolikkotoimisiksi.
Vois tankata AINA kahdella sentillä, ja ajella ajonsa ihan ILMAISEKSI!
Bensaklupi kakkonen!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Olin päivällä perheen kanssa kauppakeskus Karismassa. Olimme ylittämässä suojatiellä väylää jota autot ajavat parkkiin, kun mulkku Mondeo-kuski tuli kovaa vauhtia suojatien yli vaikka olin jo reilusti suojatin puolella, ja ajoi ohitseni parin sentin päästä. Onneksi perheeni oli takanani. Läimäytin Mondeon konepeltiä, ja kuski näytti keskisormea ja kaasutti eteenpäin. Avovaimoni käski etten saa mennä räyhäämään tälle mulkulle ja nolata perhettäni räyhäämiselläni taas kerran. No, päätin ratkaista ongelman sitten sivistyneemmällä tavalla. Sanoin meneväni katselemaan itselleni vaatteita, ja hiippasin takaisin parkkikselle. Löysin farmari-Mondeon jossa oli kädenjälkeni. Se näkyi hyvin koska auto oli likainen. Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen. Myöhemmin näin kun mulkku ajoi parkkikselta tielle ihan homona, teksti takaluukussa loistaen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olin päivällä perheen kanssa kauppakeskus Karismassa. Olimme ylittämässä suojatiellä väylää jota autot ajavat parkkiin, kun mulkku Mondeo-kuski tuli kovaa vauhtia suojatien yli vaikka olin jo reilusti suojatin puolella, ja ajoi ohitseni parin sentin päästä. Onneksi perheeni oli takanani. Läimäytin Mondeon konepeltiä, ja kuski näytti keskisormea ja kaasutti eteenpäin. Avovaimoni käski etten saa mennä räyhäämään tälle mulkulle ja nolata perhettäni räyhäämiselläni taas kerran. No, päätin ratkaista ongelman sitten sivistyneemmällä tavalla. Sanoin meneväni katselemaan itselleni vaatteita, ja hiippasin takaisin parkkikselle. Löysin farmari-Mondeon jossa oli kädenjälkeni. Se näkyi hyvin koska auto oli likainen. Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen. Myöhemmin näin kun mulkku ajoi parkkikselta tielle ihan homona, teksti takaluukussa loistaen.
:D:D:D

Eipä mulla muuta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olin päivällä perheen kanssa kauppakeskus Karismassa. Olimme ylittämässä suojatiellä väylää jota autot ajavat parkkiin, kun mulkku Mondeo-kuski tuli kovaa vauhtia suojatien yli vaikka olin jo reilusti suojatin puolella, ja ajoi ohitseni parin sentin päästä. Onneksi perheeni oli takanani. Läimäytin Mondeon konepeltiä, ja kuski näytti keskisormea ja kaasutti eteenpäin. Avovaimoni käski etten saa mennä räyhäämään tälle mulkulle ja nolata perhettäni räyhäämiselläni taas kerran. No, päätin ratkaista ongelman sitten sivistyneemmällä tavalla. Sanoin meneväni katselemaan itselleni vaatteita, ja hiippasin takaisin parkkikselle. Löysin farmari-Mondeon jossa oli kädenjälkeni. Se näkyi hyvin koska auto oli likainen. Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen. Myöhemmin näin kun mulkku ajoi parkkikselta tielle ihan homona, teksti takaluukussa loistaen.
Hyvin toimittu. Mutta varmuuden vuoksi olisi kannattanut kirjoittaa, että mulkku tai kusipää. Voihan hyvin ollakin, että kuski oli homo. Tai olihan se kyllä vissiin mulkku ja kusipääkin eli ei mitään!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tollasta Andyn tänäppäistä tapausta varten pitäisi olla peräsuolessa aina sellanen vaaksa ylimääräistä paskaa. Konepellille ois sen voinu pusertaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tollasta Andyn tänäppäistä tapausta varten pitäisi olla peräsuolessa aina sellanen vaaksa ylimääräistä paskaa. Konepellille ois sen voinu pusertaa.
Hyvä konsti on pitää vaimon käsilaukussa aina yks folioon kääritty paska.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Löysin farmari-Mondeon jossa oli kädenjälkeni. Se näkyi hyvin koska auto oli likainen. Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen.
Voin hyvin kuvitella itseni juuri tuollaista kostotoimenpidettä suorittamaan :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin päivällä perheen kanssa kauppakeskus Karismassa. Olimme ylittämässä suojatiellä väylää jota autot ajavat parkkiin, kun mulkku Mondeo-kuski tuli kovaa vauhtia suojatien yli vaikka olin jo reilusti suojatin puolella, ja ajoi ohitseni parin sentin päästä. Onneksi perheeni oli takanani. Läimäytin Mondeon konepeltiä, ja kuski näytti keskisormea ja kaasutti eteenpäin. Avovaimoni käski etten saa mennä räyhäämään tälle mulkulle ja nolata perhettäni räyhäämiselläni taas kerran. No, päätin ratkaista ongelman sitten sivistyneemmällä tavalla. Sanoin meneväni katselemaan itselleni vaatteita, ja hiippasin takaisin parkkikselle. Löysin farmari-Mondeon jossa oli kädenjälkeni. Se näkyi hyvin koska auto oli likainen. Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen. Myöhemmin näin kun mulkku ajoi parkkikselta tielle ihan homona, teksti takaluukussa loistaen.
:thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kirjoitin takaluukkuun sormella että "HOMO". Se näkyi hyvin koska auto tosiaan oli likainen. Myöhemmin näin kun mulkku ajoi parkkikselta tielle ihan homona, teksti takaluukussa loistaen.
tuo homousdiagnoosi on vähän puuttellinen. Seuraavalla kerralla voit avustaa kaverin taloudellista toimeentuloa kirjoittamalla tarjouksen autoon. Esimerkiksi "Persettä kaupan 10,- laaki".
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
tuo homousdiagnoosi on vähän puuttellinen. Seuraavalla kerralla voit avustaa kaverin taloudellista toimeentuloa kirjoittamalla tarjouksen autoon. Esimerkiksi "Persettä kaupan 10,- laaki".
No eikös tuo ole jo selvä kun mies ajaa Mondeota.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Tänä aamuna piti mennä palauttamaan pullo kauppaan, että sain ruokarahat täyteen. Kassalla sitten rutkupersepitkätukkateini kysy, kun olin antanut kuitin sille, että "Eikö muuta?" Mumisin, että ei.

Vittu mikä idiootti. Jos mä olisin jotain muuta halunnut, niin olisin sen siihen hihnalle laittanut, enkä kassalla sitten ruvennut miettimään "Eikun hitto, kaljaa ja makkaraahan mä tulin ostamaan, kipaseppas halvinta keppanaa sixpäkki ja HKn sinistä paketti, kun satuit kysymään!"
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tänä aamuna piti mennä palauttamaan pullo kauppaan, että sain ruokarahat täyteen. Kassalla sitten rutkupersepitkätukkateini kysy, kun olin antanut kuitin sille, että "Eikö muuta?" Mumisin, että ei.

Vittu mikä idiootti. Jos mä olisin jotain muuta halunnut, niin olisin sen siihen hihnalle laittanut, enkä kassalla sitten ruvennut miettimään "Eikun hitto, kaljaa ja makkaraahan mä tulin ostamaan, kipaseppas halvinta keppanaa sixpäkki ja HKn sinistä paketti, kun satuit kysymään!"
Pillua se ois halunnu antaa.
 
Ylös