Örfil
Guest
Hernaria löytyy. Hyvässä lykyssä saan huomenna ruisleipääkin Sastamalassa "työ"palkkana.Meille raitiotietyömaan keskellä kärvisteleville ei taida enää edes kriisiapu riittää?
Hernaria löytyy. Hyvässä lykyssä saan huomenna ruisleipääkin Sastamalassa "työ"palkkana.Meille raitiotietyömaan keskellä kärvisteleville ei taida enää edes kriisiapu riittää?
Sörsselssönillä.Kummallakohan on vauhdikkaampi elämä, Lunssilalla vai burbilla? Vakuutusta en myöntäisi kummallekaan.
Lunssilan elämän vauhdikkuudesta en tiedä, mutta onhan kaveri lahjakas. Emme tunne toisiamme (L voinee vahvistaa), olen vain lukenut monipuolisia kirjoituksiaan ja olen fani.Kummallakohan on vauhdikkaampi elämä, Lunssilalla vai burbilla? Vakuutusta en myöntäisi kummallekaan.
Millä keinolla tunnistaa dieettaajan kassalla?Marketin liukuhihnalta bongattu spede-dieettaaja:
-rasvasia jogurtteja
-hedelmiä
-kahvia
-tupakkaa
Mä sulle -aalin näytän!Kyllä sillekin löytyy letaaliannos.
Kahvihan on nestettä joten siihen voi kuolla hukkumalla.Kahvi ei tapa.
Joka on se, kun satakiloinen kahvipapusäkki putoaa päälle satamassa.joten käytännössä on olemassa vain yksi tapa kuolla kahviin.
Hangon työpaikkani konttoripäällikön mies kuoli jäätyään paperin alle.Joka on se, kun satakiloinen kahvipapusäkki putoaa päälle satamassa.
Lähikaupan remontti on selvästi sinulle tärkeä asia kun taas siitä kerrot samat faktat.Näyttävät lähikaupassani uusivan kokonaan kylmäkalusteet ja toisen kassankin näyttävät vaihtavan uuteen.
Lähikauppani näyttää uusiutuvan perusteellisesti remontin aikana ja samalla myös valikoima laajenee.
Nykyisessä työpaikassani on ihminen kuollut, kun meni samasta raosta mistä paperikin.Hangon työpaikkani konttoripäällikön mies kuoli jäätyään paperin alle.
Onko pale-aleen verrattavissa?Lähi-smarketin 60 prosentin ilta-ale on kyllä sangen kelpo juttu. Helpottaa köyhän elämää mitä huomattavimmassa määrin.
Riittääkö siellä alennustuotteita kuinka hyvin iltaan asti? Meneekö porukka jo etuajassa varaamaan parhaat tavarat kärryihin ja jäävät sitten kassan lähistölle hengailemaan kelloa vilkuillen?Lähi-smarketin 60 prosentin ilta-ale on kyllä sangen kelpo juttu.
Tänään näytti tuollaista toimintaa olevan, itsekin toki olin em. kellohengailija. Tavaraa kyllä riittääkin aika hyvin, eivät olleet punalapputuotteet lähelläkään loppumista ainakaan tänäpänä.Riittääkö siellä alennustuotteita kuinka hyvin iltaan asti? Meneekö porukka jo etuajassa varaamaan parhaat tavarat kärryihin ja jäävät sitten kassan lähistölle hengailemaan kelloa vilkuillen?