Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Tänään näytti tuollaista toimintaa olevan, itsekin toki olin em. kellohengailija. Tavaraa kyllä riittääkin aika hyvin, eivät olleet punalapputuotteet lähelläkään loppumista ainakaan tänäpänä.
Jaa. Kiinnostais kyllä hiukkasen, vaikka oon jo polkuni Lidliin lannoittanut, iltaisin muutenkin kaupassa käyn. Yhdeksältä näyttäis alennus alkavan tuossa lähimmässä S-marketissa, jonka myös eilen satasella ostin. Muista tuotteista oon valmis joustamaan, mut leivän suhteen oon hiukan nirso ja se tuntuu usein iltaisin olevan vähissä. Ehkä tuo ässäkin on sen verran isompi, että sieltä vähän paremmin löytyis.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jaa. Kiinnostais kyllä hiukkasen, vaikka oon jo polkuni Lidliin lannoittanut, iltaisin muutenkin kaupassa käyn. Yhdeksältä näyttäis alennus alkavan tuossa lähimmässä S-marketissa, jonka myös eilen satasella ostin. Muista tuotteista oon valmis joustamaan, mut leivän suhteen oon hiukan nirso ja se tuntuu usein iltaisin olevan vähissä. Ehkä tuo ässäkin on sen verran isompi, että sieltä vähän paremmin löytyis.
Eiks Liiteli ja Ässä oo teillä ihan toisiaan vastapäätä tien eri puolilla?
Ja jos yhtään olen käsittänyt missä majailet, niin aika kaukana residenssistäsi?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Eiks Liiteli ja Ässä oo teillä ihan toisiaan vastapäätä tien eri puolilla?
Lidliä vastapäätäkin on Ässä, mut isompi S-market on Koskikaran ostarissa joka on mua lähempänä. Lidliin mulla on tosta metsäpolkuja pitkin kolmen kilometrin kävelymatka, (Sointulassa asun). Siks en siellä töissä olessain koskaan käynytkään.

Eilen S-pankin tädille juttelin, että joo on se hyvä kun nyt voi viherkorttiakin vinguttaa, kun tulee ässässäkin välillä käytyä. Tulee joo, ehkä pari kertaa tällä vuosikymmenellä käyny...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Tuonko takia JariJulmaVeijo on ominut Jacques Dilleneuven tavan lirkkiä pöksyyns' kesken kisan?
Jumankautannääs oli eilen lähellä erinäiset lirkkimiset kun valitsin etenemistavaksi kävelyn välillä bussiasema-tays. Helvetin raitsikkatyömaa. Kesti kymmenen minuuttia kauemmin kävelymatka kuin kuuklen reittiohjeissa, vaikka oioin läpi nurmikoitten, hypin yli porsaiden betonisten ja kävelin autotien laitaa. Aina olin väärällä puolen katua ja aamukakka kolkutteli suolen mutkassa.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jumankautannääs oli eilen lähellä erinäiset lirkkimiset kun valitsin etenemistavaksi kävelyn välillä bussiasema-tays. Helvetin raitsikkatyömaa. Kesti kymmenen minuuttia kauemmin kävelymatka kuin kuuklen reittiohjeissa, vaikka oioin läpi nurmikoitten, hypin yli porsaiden betonisten ja kävelin autotien laitaa. Aina olin väärällä puolen katua ja aamukakka kolkutteli suolen mutkassa.
Olisit konsultoinut Alppua, tuota päivittäin kiskonupottelijoiden välistä manaten pujottelevaa natiivia.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Eilen kauppakeskuksessa odottelin loppuperhettä Prismasta aulan penkillä istuskellen. Kävin nopsaan Alkossa ja apteekissa enkä tietenkään muovipussia ottanut, joten tuotteeni viinipullo ja rektaalivoide lepäsivät kauniisti vierelläin penkillä. Ja katso, kukaan ei tullut tekemään jänniä ehdotuksia loppuillan vietoksi, joten jouduin lähtemään tylsään kotiin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Eilen kauppakeskuksessa odottelin loppuperhettä Prismasta aulan penkillä istuskellen. Kävin nopsaan Alkossa ja apteekissa enkä tietenkään muovipussia ottanut, joten tuotteeni viinipullo ja rektaalivoide lepäsivät kauniisti vierelläin penkillä. Ja katso, kukaan ei tullut tekemään jänniä ehdotuksia loppuillan vietoksi, joten jouduin lähtemään tylsään kotiin.
Vagisan - kosteuttava voide kuivaan ...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eilen kauppakeskuksessa odottelin loppuperhettä Prismasta aulan penkillä istuskellen. Kävin nopsaan Alkossa ja apteekissa enkä tietenkään muovipussia ottanut, joten tuotteeni viinipullo ja rektaalivoide lepäsivät kauniisti vierelläin penkillä. Ja katso, kukaan ei tullut tekemään jänniä ehdotuksia loppuillan vietoksi, joten jouduin lähtemään tylsään kotiin.
Parhaasi teit, mutta se ei tällä kertaa riittänyt. :(
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Rahaa katosi madonreikään. Lauantaina käytiin kaupassa ja kassaneiti töppäsi jotain minkä takia ruudulla ei aluksi näkynyt alennettua hintaa. Perui tapahtuman ja maksu alennetulla hinnalla.
Muuten tuli tiliä katsottua, niin huomasin, että oli lähtenyt myös se alentamaton hinta (tai oli katevarauksissa siis). Kaupassa olivat ymmyrkäisinä, kun siitä tapahtumasta ei tullut kuittia, eikä kone kysellyt pin-koodia tai mitään. Sanoivat, jotta tulla tiistaina, jollei ole raha palautunut. Tiistaina sitten olivat edelleen ymmyrkäisinä ja soittelivat sinne tänne, eikä siellä toisessa päässäkään näkynyt moista tapahtumaa laisin. Edelleen näkyy se neljäkymppiä katevarauksissa. No ans kattoo...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Siinä kun kassan laarista lappasin lastia laukkuun huomasin vieressä samaa toimenpidettä suorittavan mummon laittaneen jakajan päälle kuittinsa josta katsoi rivin kerrallaan, tarkisti hinnan ja etsi sitten saman tuotteen laarista ja laittoi rauhallisesti kassiinsa ja taas seuraavan rivin ostosta lukemaan. Meinasin tarjota rouvalle kynää, että voisi aina tarkistetun ostoartikkelin kohdalle piirtää väkäsen ja lopuksi vielä käydä listan uudelleen läpi, koska mikäs kiire sinne räntäsateeseen kellään kuitenkaan että.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Käytiin sunnuntaina pojan kanssa Budjetti-Sportissa. Oli Haltin nastakengät pojalle, sukkapaketti ja mulle Heil Hitler (HH) kalsarit. Kaveri sanoi leuka väpättämättä 70 euroa liian korkean hinnan (oli lyönyt nastikset ovhoona). Sanoin aika närkästyneeseen sävyyn, ettei mennyt nyt ihan oikein sulla. -Ai miten niin? Sanoin että löit kengät väärään hintaan koneeseen. Ei muuten, mutta kun oli niin vittuuntuneen oloinen jäppinen siinä viettämässä sunnuntaita, niin ei ne asiakkaatkaan kauhean ystävällisesti vastaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ymmärtäähän tuon. Siltä oli jäänyt lauantai-illan känninussinnat väliin kun kurja kapitalisti oli passittanut töihin.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9191
Tänään Lidlissä. "Kassa 6 aukeaa" ja noin viisi sekuntia myöhemmin "Kassa 6 sulkeutuu".
 
Ylös