Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minulla on nuo sydänpuolen opinnot vielä ihan peruskurssivaiheessa.
Opettelen vasta hengari -sanan tankeroittamista henkariksi.

Örfil

Guest
Henkari on suomea. Hängaren on ruotsia. Hengari on väärin kuultu/lausuttu muunnos tuosta ruotsinkielisestä sanasta.

Oliko muuta?
Seuraava.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Henkari on suomea. Hängaren on ruotsia. Hengari on väärin kuultu/lausuttu muunnos tuosta ruotsinkielisestä sanasta.

Oliko muuta?
Seuraava.
Ostin alakerran vierashuoneeseen Dolce Gusto-keittimen. Nyt voisin puhelimessa siitä mainita vieraisille tulevalle savolaiskainuulaiselle kaverilleni, mutta olen epävarma, sanotaanko savokainuussa "Toloke Kusuto"vai "Tolose kusuto".

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eilen sattui ja tapahtui niinkin mainio homma, että kollega yllätti narkkarin murtopuuhista henkilökunnan parkkipaikalla.
Hyvällä pokerilla työaikana ähelti menemään. Toki tokkopa siinä mielentilassa missä kaveri oli, ihminen ymmärää onko nyt yö vai päivä.
Onneksi ei saanut mitään rikki, koska rahaahan siltä ei olisi ikinä tullut saamaan.
Tarkoitus oli jättää oma auto vuodenvaihteeksi ko. parkkipaikalle, mutta enpä nyt taida sittenkään.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Ostin alakerran vierashuoneeseen Dolce Gusto-keittimen. Nyt voisin puhelimessa siitä mainita vieraisille tulevalle savolaiskainuulaiselle kaverilleni, mutta olen epävarma, sanotaanko savokainuussa "Toloke Kusuto"vai "Tolose kusuto".
Kannattaa käyttää yleisnimitystä "aatomaattine kahaveenkissautin, ulukumaalaine."

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Toteat vain, että "Doltse kustohon", jonka jälkeen voit olla aika varma, että vieraasi eivät käytä keitintä.

burb

.
Noinkohan sitä tuotemerkkiä on tarpeen sanoa lain'?

"Vierashuoneessa on muuten kahvinkeitin. Semmonen kapselivekotin."

vrt.

"Jos tekee mieli käydä suihkussa, kaapista löytyy Familon Princess -Kylpypyyhe Vohveli 70 x 150 cm."

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Työkaveri pyys apua kysymykseen kuka voitti f1-mestaruuden vuonna 98. Sanoin, että Mika ja se vastas Mika Salo.

Sue_me

Well-known member
Softakoulutuksessa mansesterissa örfilille tutussa toimistokompleksissa takavuosilta.