Albert Oil
Hippi ja juntti
Komp.Ei kovin paljon väärä...? En tajunnu.
Kaksi täysin eri laitetta -> täysin väärä vastaus.
Ei armoa.
Komp.Ei kovin paljon väärä...? En tajunnu.
Kaksi täysin eri laitetta -> täysin väärä vastaus.
Ei armoa.
Ei pidä sotkea ei.Opettelen vasta hengari -sanan tankeroittamista henkariksi.
Ostin alakerran vierashuoneeseen Dolce Gusto-keittimen. Nyt voisin puhelimessa siitä mainita vieraisille tulevalle savolaiskainuulaiselle kaverilleni, mutta olen epävarma, sanotaanko savokainuussa "Toloke Kusuto"vai "Tolose kusuto".Henkari on suomea. Hängaren on ruotsia. Hengari on väärin kuultu/lausuttu muunnos tuosta ruotsinkielisestä sanasta.
Oliko muuta?
Seuraava.
Kannattaa käyttää yleisnimitystä "aatomaattine kahaveenkissautin, ulukumaalaine."Ostin alakerran vierashuoneeseen Dolce Gusto-keittimen. Nyt voisin puhelimessa siitä mainita vieraisille tulevalle savolaiskainuulaiselle kaverilleni, mutta olen epävarma, sanotaanko savokainuussa "Toloke Kusuto"vai "Tolose kusuto".
Ulukumaalainen voi olla hyvä.Kannattaa käyttää yleisnimitystä "aatomaattine kahaveenkissautin, ulukumaalaine."
Kahavi.Kannattaa käyttää yleisnimitystä "aatomaattine kahaveenkissautin, ulukumaalaine."
Toteat vain, että "Doltse kustohon", jonka jälkeen voit olla aika varma, että vieraasi eivät käytä keitintä.Ostin alakerran vierashuoneeseen Dolce Gusto-keittimen. Nyt voisin puhelimessa siitä mainita vieraisille tulevalle savolaiskainuulaiselle kaverilleni, mutta olen epävarma, sanotaanko savokainuussa "Toloke Kusuto"vai "Tolose kusuto".
On, jos ostaa ylihintaisen merkkituotteen.Noinkohan sitä tuotemerkkiä on tarpeen sanoa lain'?
Ai että savolainen sanoo suoraan ostaneensa ylihintaisen merkkituotteen?On, jos ostaa ylihintaisen merkkituotteen.
Kilauta kaverille?Työkaveri pyys apua kysymykseen kuka voitti f1-mestaruuden vuonna 98. Sanoin, että Mika ja se vastas Mika Salo.