AJ
Well-known member
Sääli, sillä ongelman myöntäminen olisi ensimmäinen askel parantumiseen.Ai siksikö, kun oon mielipuoli vai? JOTA MÄ EN EDES OO!
Sääli, sillä ongelman myöntäminen olisi ensimmäinen askel parantumiseen.Ai siksikö, kun oon mielipuoli vai? JOTA MÄ EN EDES OO!
Mutta eikös AJ olekin ihan paras pukemaan :ahem:Ai siksikö, kun oon mielipuoli vai? JOTA MÄ EN EDES OO!
:eek!: Jäin kiinni :eek!:Mutta eikös AJ olekin ihan paras pukemaan :ahem:
Jaa-a. Oliskohan ollut joku kesä-esa tai sit ihan vaan yks purppi.Kuka vitun kusipää kertoo oman kaupan tilauksista asiakkaalle noin tarkkaa tietoa ja kuka antaa edustajan puhelinnumeron asiakkaalleen? Ja mitähän mä voisin tehdä ketjun tilausjärjestelmälle? Muuta kuin haukkua sen...
No tämä hommahan lävähti käsille oikein kivasti, kun (työ)kaveri sekosi. Hienoa.Onneksi on edes tuo kesä(työ) Toijalassa. Jotain mielekästä tekemistä.
No tuota...meidän projektin tärkein palanen on kieltäytynyt äkisti yhteistyöstä muiden kanssa ja koko proggiksen jatko on vaakalaudalla. Syyttelee muita asioista, joista meillä ei ole mitään tietoa ja tuo (työ)paikalle omia, henkilökohtaisia paskojaan.Ömmmmm.... mitä?
No, et varmaankaan voi valottaa asiaa tuon enempää, joten.
Ui, tuo olisi hienoa. Kiikuttais työpaikalle aamutortut ja kävisi ne plumpsauttamassa pönttöön ja vetäis ne tyytyväisenä kunnalliseen viemäriverkostoon.No tuota...meidän projektin tärkein palanen on kieltäytynyt äkisti yhteistyöstä muiden kanssa ja koko proggiksen jatko on vaakalaudalla. Syyttelee muita asioista, joista meillä ei ole mitään tietoa ja tuo (työ)paikalle omia, henkilökohtaisia paskojaan.
No liian hyvinhän tää menikin tähän asti.
Ei Alppua vielä niin paskaksi ole luokiteltu.Onks paikallisella Te-toimistolla mitään tarjottavaa? Siis työhönvalmentajaa, työkokeilua