Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
No tämä hommahan lävähti käsille oikein kivasti, kun (työ)kaveri sekosi. Hienoa.
No tuota...meidän projektin tärkein palanen on kieltäytynyt äkisti yhteistyöstä muiden kanssa ja koko proggiksen jatko on vaakalaudalla. Syyttelee muita asioista, joista meillä ei ole mitään tietoa ja tuo (työ)paikalle omia, henkilökohtaisia paskojaan.
No liian hyvinhän tää menikin tähän asti.
Pakko projekti on yrittää hoitaa kunnialla loppuun.
Se sehän loppui sitten oikein tyylikkäästi tappeluun. Huomenna poliisilaitokselle todistamaan tapahtunutta. Hienoa.

jjv

Arschloch
Oltiin äsken työkaverin kanssa pihamaalla, seisoskeltiin hiljaa paikallaan, oltiinhan työajalla, ja katteltiin kun pupujussi jolkottelee hissukseen portista sisälle. Jatkoi hölkkäänsä suoraan meitä kohti, pohdittiin jo että tuleeko se saatana päälle. Viisi metriä ennen se hoksasi paikkansa eläinkunnassa, teki ysikymppisen käännöksen ja lähti isolla vaihteella kohti pusikkoa. Hupsu pupu.

Kettuhan täällä aiemmin on tehnyt samanlaisia lähestymisiä. Melkein rapsutettavaksi tullut.

jjv

Arschloch
Firman kännykkäliittymät suljettu. On ne laskut ennenkin myöhässä maksettu...

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Oltiin äsken työkaverin kanssa pihamaalla, seisoskeltiin hiljaa paikallaan, oltiinhan työajalla, ja katteltiin kun pupujussi jolkottelee hissukseen portista sisälle. Jatkoi hölkkäänsä suoraan meitä kohti, pohdittiin jo että tuleeko se saatana päälle. Viisi metriä ennen se hoksasi paikkansa eläinkunnassa, teki ysikymppisen käännöksen ja lähti isolla vaihteella kohti pusikkoa. Hupsu pupu.

Kettuhan täällä aiemmin on tehnyt samanlaisia lähestymisiä. Melkein rapsutettavaksi tullut.
Varastoduunissa ollessani ketulla oli pesä takapihan vanhan lastauslaiturin alla. Siinä meni hiljainen iltavuorokin kivasti kun katseli pentujen temmellystä. Kerran aamuvuoroon mennessä ilmeisesti samainen kettu tuli läheisellä sillalla vastaan. Taisi muistaakseni kääntyä ympäri.

Niin ja orava tuli kerran sisälle samassa työpaikassa. Keksi tietysti mennä koneen linjastolle ja aiheuttaa siellä hälytyksen. Kesti hetken saada kurre häädettyä takaisin ulos.

jjv

Arschloch
Meillä ei ole pieneläimet hallin lattialla vilistäneet sen jälkeen kun Rentokil asensi joka nurkkaan huippumodernit pyydykset ja teknikko (tai peräti teknikkotaistelupari) käy niitä säännöllisesti huoltamassa. Niille pitää soittaa joka kerta, jos pyydyksessä vilkkuu punainen valo. Teknikko ajaa naapuripitäjästä hakemaan vainajan talteen.

jjv

Arschloch
Firman kännykkäliittymät suljettu. On ne laskut ennenkin myöhässä maksettu...
Jäi nytkyllä hykerryttämään ajatus pomoista lomillaan, lomareissuillaan ja työsuhdekännyköistä koko päivän 'tolpat nollissa'. Siellähän ihmettelevät ja noituvat. Olisivat mieluummin perjantai-iltapäivällä katkaisseet yhteydet.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tuli myyntirapsa heinäkuulta. 3 myymälää kattaa 82% kaikesta myynnistäni. Loput 40 fiilistelee hengessä mukana.:p

(Osa on editilauksia asiakkailta, jotka menee suoraan 'ketjumyynnin' alle)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mininäytelmä. Henkilöt Ääliö ja Albert.

Ä: Soita Iron Maidenia. Nyt heti!
A: No tää on kyllä nyt tavallaan diskoilta tänään.
Ä: Mä tunnen tän ravintolan omistajan!
A: Mikä sattuma, niin mäkin!
Ä: Mä kerron sille, jos et soita Iron Maidenia nyt heti!
A: Se katkaisisi tän illan boogien aika brutaalisti, kun kukaan ei tanssi sellaista
Ä: Oonks mä niin ruma, ettei mun toiveita voi toteuttaa?
A: Mun on nyt katottava toi seuraava biisi...
Ä: IRON MAIDENIA! HETI!!

30 minuuttia myöhemmin Ääliö tanssii Haddawayta tanssilattialla ekstaattisen ja onnellisen näköisenä suureen ääneen mukana laulaen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mininäytelmä. Henkilöt Ääliö ja Albert.

Ä: Soita Iron Maidenia. Nyt heti!
A: No tää on kyllä nyt tavallaan diskoilta tänään.
Ä: Mä tunnen tän ravintolan omistajan!
A: Mikä sattuma, niin mäkin!
Ä: Mä kerron sille, jos et soita Iron Maidenia nyt heti!
A: Se katkaisisi tän illan boogien aika brutaalisti, kun kukaan ei tanssi sellaista
Ä: Oonks mä niin ruma, ettei mun toiveita voi toteuttaa?
A: Mun on nyt katottava toi seuraava biisi...
Ä: IRON MAIDENIA! HETI!!

30 minuuttia myöhemmin Ääliö tanssii Haddawayta tanssilattialla ekstaattisen ja onnellisen näköisenä suureen ääneen mukana laulaen.
En muista tommosta!