Albert Oil
Hippi ja juntti
Pakko projekti on yrittää hoitaa kunnialla loppuun.Onko siis Toijalassa (työ)hommat peräti seispoikki tämän takia?
Pakko projekti on yrittää hoitaa kunnialla loppuun.Onko siis Toijalassa (työ)hommat peräti seispoikki tämän takia?
No tämä hommahan lävähti käsille oikein kivasti, kun (työ)kaveri sekosi. Hienoa.
No tuota...meidän projektin tärkein palanen on kieltäytynyt äkisti yhteistyöstä muiden kanssa ja koko proggiksen jatko on vaakalaudalla. Syyttelee muita asioista, joista meillä ei ole mitään tietoa ja tuo (työ)paikalle omia, henkilökohtaisia paskojaan.
No liian hyvinhän tää menikin tähän asti.
Se sehän loppui sitten oikein tyylikkäästi tappeluun. Huomenna poliisilaitokselle todistamaan tapahtunutta. Hienoa.Pakko projekti on yrittää hoitaa kunnialla loppuun.
Olen aina luullut että taiteilijoiden käsissä on maailmamrauhan ja kaiken henkisen nannelin avaimet.Se sehän loppui sitten oikein tyylikkäästi tappeluun. Huomenna poliisilaitokselle todistamaan tapahtunutta. Hienoa.
Tämä riehuja onkin toiselta ammatiltaan pappi. Saanut potkut seurakunnasta arvaamattomuuden takia.Olen aina luullut että taiteilijoiden käsissä on maailmamrauhan ja kaiken henkisen nannelin avaimet.
Saatana meni korvasta sisään?Tämä riehuja onkin toiselta ammatiltaan pappi. Saanut potkut seurakunnasta arvaamattomuuden takia.
Minä sinulle sisäänmenon näytän!Saatana meni korvasta sisään?
Onhan noita, joka ammattikunnassa.Tämä riehuja onkin toiselta ammatiltaan pappi. Saanut potkut seurakunnasta arvaamattomuuden takia.
Varastoduunissa ollessani ketulla oli pesä takapihan vanhan lastauslaiturin alla. Siinä meni hiljainen iltavuorokin kivasti kun katseli pentujen temmellystä. Kerran aamuvuoroon mennessä ilmeisesti samainen kettu tuli läheisellä sillalla vastaan. Taisi muistaakseni kääntyä ympäri.Oltiin äsken työkaverin kanssa pihamaalla, seisoskeltiin hiljaa paikallaan, oltiinhan työajalla, ja katteltiin kun pupujussi jolkottelee hissukseen portista sisälle. Jatkoi hölkkäänsä suoraan meitä kohti, pohdittiin jo että tuleeko se saatana päälle. Viisi metriä ennen se hoksasi paikkansa eläinkunnassa, teki ysikymppisen käännöksen ja lähti isolla vaihteella kohti pusikkoa. Hupsu pupu.
Kettuhan täällä aiemmin on tehnyt samanlaisia lähestymisiä. Melkein rapsutettavaksi tullut.
Jäi nytkyllä hykerryttämään ajatus pomoista lomillaan, lomareissuillaan ja työsuhdekännyköistä koko päivän 'tolpat nollissa'. Siellähän ihmettelevät ja noituvat. Olisivat mieluummin perjantai-iltapäivällä katkaisseet yhteydet.Firman kännykkäliittymät suljettu. On ne laskut ennenkin myöhässä maksettu...
En muista tommosta!Mininäytelmä. Henkilöt Ääliö ja Albert.
Ä: Soita Iron Maidenia. Nyt heti!
A: No tää on kyllä nyt tavallaan diskoilta tänään.
Ä: Mä tunnen tän ravintolan omistajan!
A: Mikä sattuma, niin mäkin!
Ä: Mä kerron sille, jos et soita Iron Maidenia nyt heti!
A: Se katkaisisi tän illan boogien aika brutaalisti, kun kukaan ei tanssi sellaista
Ä: Oonks mä niin ruma, ettei mun toiveita voi toteuttaa?
A: Mun on nyt katottava toi seuraava biisi...
Ä: IRON MAIDENIA! HETI!!
30 minuuttia myöhemmin Ääliö tanssii Haddawayta tanssilattialla ekstaattisen ja onnellisen näköisenä suureen ääneen mukana laulaen.
Olet vissiin selvinnyt? Vielä kännissä uhosit omistavasi koko lafkan!No en minä oikeasti tunne sitä ravintolan omistajaa.
No joo. Sitten jammailinkin Iron Maidenin What is loven tahtiin.Olet vissiin selvinnyt? Vielä kännissä uhosit omistavasi koko lafkan!