Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Sue_me

Well-known member
Se oli nelisen vuotta sitten siinä. Loppiaisen jälkeen edessä on uudet kuviot.
Itsellä tuli 13 vuotta täyteen edellisessä pestissä ennen syksyistä vaihdosta.

Oy on edelleen sama, mutta toimipiste eri. Silti tuntuu, että olisi vaihtanut kokonaan toiselle työnantajalle. Niin erilaiset kuviot kaiken kaikkiaan.

jjv

Arschloch
Mulla oli amiksessa kunnossapidonopettajana yks Tapsa jolla oli kertomansa mukaan takana 30 vuoden työura ainakin Lokomolla ja öljynporauslautalla Stavangerissa ja paperitehtaalla ja tiäs missä. Näitä kaiken nähneitä huippuammattilaisia on ammattikouluissa opettajina kuulemani mukaan paljon. Ja korttikouluttajina.

Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Se on juuri näin.
Moni viisissäkymmenissä pitää itseään ihan ehtoopuolen kulkijana jonka ei ole enää järkeä panostaa työelämään, mutta tosiasiassa 15 vuotta on pitkä aika.
Näi o. Itse olen reilu viisikymppinen ja sain tänään tutkintotodistuksen ja stipendin. Elämää edessä, tukkaa ei ole näkynyt.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Turkisalalle päätyvät vain pöpit tai muuten pöljät, sehän nyt on todettu monesti.
Oletko henkisesti epävakaa ja / tai nautitko muiden kärsimyksestä?

Jos vastaa edes toiseen kyllä, pääsee turkisalalle töihin ja jos molempiin, pääsee esimieheksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mulla oli amiksessa kunnossapidonopettajana yks Tapsa jolla oli kertomansa mukaan takana 30 vuoden työura ainakin Lokomolla ja öljynporauslautalla Stavangerissa ja paperitehtaalla ja tiäs missä. Näitä kaiken nähneitä huippuammattilaisia on ammattikouluissa opettajina kuulemani mukaan paljon. Ja korttikouluttajina.
Stavangerista tulee mieleen vain tuo hylje. Lie sama tyyppi?