Renessanssinero
Perusfeidaaja
Jätkä dissaa, vaikka ei ole tuota herrasmiestä edes tavannut!? Aivan hyvin voi puhua täyttä totta.
Itsellä tuli 13 vuotta täyteen edellisessä pestissä ennen syksyistä vaihdosta.Se oli nelisen vuotta sitten siinä. Loppiaisen jälkeen edessä on uudet kuviot.
Oletko harkinnut apteekki- tai luontaistuotealan töitä? Ei tarvitsisi reissata ja sinullahan vaikuttaa olevan melkoinen tuotetuntemus postaustesi perusteella.Vielä kerkeis rykäsemään kolmannen 15 vuotisen uran. Melkein.
Se on juuri näin.Vielä kerkeis rykäsemään kolmannen 15 vuotisen uran. Melkein.
Näi o. Itse olen reilu viisikymppinen ja sain tänään tutkintotodistuksen ja stipendin. Elämää edessä, tukkaa ei ole näkynyt.Se on juuri näin.
Moni viisissäkymmenissä pitää itseään ihan ehtoopuolen kulkijana jonka ei ole enää järkeä panostaa työelämään, mutta tosiasiassa 15 vuotta on pitkä aika.
KOP!Turkisalalle päätyvät vain pöpit tai muuten pöljät, sehän nyt on todettu monesti.
Oletko henkisesti epävakaa ja / tai nautitko muiden kärsimyksestä?Turkisalalle päätyvät vain pöpit tai muuten pöljät, sehän nyt on todettu monesti.
Onnittelut! :thumbup:sain tänään tutkintotodistuksen ja stipendin
Jep!Onnittelut! :thumbup:
Onnittelen Jupla-kuomaa,Näi o. Itse olen reilu viisikymppinen ja sain tänään tutkintotodistuksen ja stipendin. Elämää edessä, tukkaa ei ole näkynyt.
Ja kauppiskaverin vaimokin oli apteekkarina Renkomäessä. Ei oo enää.Oletko harkinnut apteekki- tai luontaistuotealan töitä? Ei tarvitsisi reissata ja sinullahan vaikuttaa olevan melkoinen tuotetuntemus postaustesi perusteella.
Onnittelut! :thumbup:
Tosiaan, onnea maisteri Juplalle!
Kiitos :thumbup:Onnittelen Jupla-kuomaa,
nautiskellen kuplajuomaa! :thumbup:
Stavangerista tulee mieleen vain tuo hylje. Lie sama tyyppi?Mulla oli amiksessa kunnossapidonopettajana yks Tapsa jolla oli kertomansa mukaan takana 30 vuoden työura ainakin Lokomolla ja öljynporauslautalla Stavangerissa ja paperitehtaalla ja tiäs missä. Näitä kaiken nähneitä huippuammattilaisia on ammattikouluissa opettajina kuulemani mukaan paljon. Ja korttikouluttajina.