Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
PuoliTrumpille saattaa tulla autonvaihto mieleen kun rupee kyntämään näitä Suomen loistokkaita teitä nykyautollaan.:frank:
Joo, onneksi mun ei tarvi fyysisesti rullailla suomea ristiin rastiin päivittäin kun palavereita voi pitää skype-möötteinä tai mitä perkeleitä ne nt onkaan.

Jonkun verran täytyy kuitenkin ajaa, se on selvää. Pitäisi pyrkiä siihen, että satojen kilsojen päähän ei tarvi yli 5 kertaa kuussa ajaa. Se olis vielä ihan ok.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Tarjottiin duunia. Saikkua olisi pitkälle tammikuuhun asti, tiedä nyt sitten mitähän sitä tekis. Työnteko kyllä kiinostaisi, mutta olisi varmaan hyvä saada itsensä kuntoon ennenkuin edes miettii työntekoa. Toisaalta tarjottu duuni ei olisi tyyliin fyysistä. En tiiä.Saakeli.
Älä ny ainakaan moottoritielle liikenteen laskijaksi lähde!

oldez

Well-known member
Joo, onneksi mun ei tarvi fyysisesti rullailla suomea ristiin rastiin päivittäin kun palavereita voi pitää skype-möötteinä tai mitä perkeleitä ne nt onkaan.

Jonkun verran täytyy kuitenkin ajaa, se on selvää. Pitäisi pyrkiä siihen, että satojen kilsojen päähän ei tarvi yli 5 kertaa kuussa ajaa. Se olis vielä ihan ok.
No mutta senhän ajelee mukavasti Alfalla ;)

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
:eek::idea:

:ahem::ahem:

Rakas pankkitirehtööri, anna rahaa Giuliaan!
Pankkitirehtöörin luokse ei tarvi mennä autohankinnoissa, ne maksetaan tililtä.
Sellainen periaate on ollu, että autoa varten en velkaa kasvata.

Kaikissa rattaissa on omat kompromissinsä/heikkoutensa, Giuliassa se on arvon putoaminen kohinalla, jonka vuoksi kyseinen ratas jäänee kauppaan.

Auto vaihtuu jos nykyisessä rupeaa joku piirre liikaa tökkimään. Näin se on mennyt muidenkin autojen kanssa. Toistaiseksi tämän laatikon osalta niin ei ole vielä käynyt. Sekin päivä koittaa vielä, niin on historia mulle opettanut. :eek:

oldez

Well-known member
Auto vaihtuu jos nykyisessä rupeaa joku piirre liikaa tökkimään. Näin se on mennyt muidenkin autojen kanssa. Toistaiseksi tämän laatikon osalta niin ei ole vielä käynyt. Sekin päivä koittaa vielä, niin on historia mulle opettanut. :eek:
Voi olla että joku muukin on huomannut tuon.

Örfil

Guest
En tiedä, mut on pari kertaa auto jättänyt. Aamulla oli vaan avaimet ja huoltokirja häipynyt, pöydällä oli kylmä viesti eli lappu, jossa luki "hyvästi, toivottavasti kohtelet seuraavaa autoasi paremmin".

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Työkeikka lähikunnassa. Paikalle saapuessa pihalla on jo ennestään mulle tuntematon projektiin osallistuja, joka käärii sätkää aivan umpitötsyissä.
Al-setä: Terve, Albert
Pilviveikko: Mahtavaa hei, Sami
A: Tota...sä täällä niinku vedät jointtia?
P: No mitä vittuu, onhan kello nyt jo yli yheksän.

Ei kai siinä. Onpahan vaan muuten aivan pirun ärsyttävää työskennellä koko ajan noin hyvissä käryissä (ilmaisu miehen itsensä) olevan heebon kanssa. No, onneksi hommat saatiin hoidettua ilman ko. flänähemmon suurensuurta panostakin.
Tämä hippihiihtäjä yllättäen ilmestyi tänään visaani. Oli aivan tsempissä ja skarpissa kunnossa, kuin eri ihminen, en ollut edes tunnistaa.
Ei kuitenkaan voittanut.

Örfil

Guest
Piristä tulee kyllä skarpimpi fiilis, kuten tötsyhemmosta nyt kävi ilmi.