oldez
Well-known member
Kiitos samoin!Tsemppiä nyt uuteen viikkoon!
Kiitos samoin!Tsemppiä nyt uuteen viikkoon!
Syntipukki?Olen keskeinen hahmo työpaikan vuosien 2017-2019 strategiassa.
Kakkajuttu. Kaikkien kannalta.Työt jatkuu. Tosin hommat muuttuu, esimies, firma ja titteli vaihtuu. Kasa työkavereita saa kenkää. Saan jatkossa tehdä neljän henkilön hommat. Ei oo kiva.
Ei vai?No, ainakin työt jatkuu. Ei ole niin automaattista tänä pänä.
Joo. Onneks sentään pääsee lomautukselle.Kakkajuttu. Kaikkien kannalta.
Nelinkertaisella palkalla arvatenkin?Saan jatkossa tehdä neljän henkilön hommat.
Mä laskin että neljäsosapalkalla.Nelinkertaisella palkalla arvatenkin?
Neljän henkilön duuneissa ei riitä hommaa kokopäiväisesti?Onneks sentään pääsee lomautukselle.
Neljän henkilön duuneissa ei riitä hommaa kokopäiväisesti?
Ilmeisesti kukaan meistä ei ole koskaan mitään töitä tehnytkään niin roolit on helppo yhdistää yhteen tyhjäntoimittajaan.Neljän henkilön duuneissa ei riitä hommaa kokopäiväisesti?
Duunini sain pitää koska olin halvin...Nelinkertaisella palkalla arvatenkin?
Meillä on moneen kertaan konttorin työtehtäviä yhdistelty ja aina on pidetty mahdottomana, että hommat niin pienellä porukalla hoituisi. Ja aina on hoituneet. Nyt huvittaa, että kymmenen vuotta sitten firmassa oli muun muassa kokopäiväinen turvallisuuspäällikkö...parinkymmenen työntekijän yksikössä. Samaten työnjohtaja alle kymmenen työntekijän tuotannossa ei ollu ihan tämän vuosituhannen tyyliä.Ilmeisesti kukaan meistä ei ole koskaan mitään töitä tehnytkään niin roolit on helppo yhdistää yhteen tyhjäntoimittajaan.
Olis se huonomminkin voinu mennä. Nyt ei jäädä krapuloimaan, vaan heti uuteen nousuun. :thumbup:Työt jatkuu. Tosin hommat muuttuu, esimies, firma ja titteli vaihtuu. Kasa työkavereita saa kenkää. Saan jatkossa tehdä neljän henkilön hommat. Ei oo kiva.