Albert Oil
Hippi ja juntti
Masentuneille lentäjille on lennonjohtajat. Masentuneille rahtareille on masentuneet ajojärjestelijät(juitsarit).
Arvelin mutten löytänyt kielellistä yhteyttä moiseen.
Masentuneille lentäjille on lennonjohtajat. Masentuneille rahtareille on masentuneet ajojärjestelijät(juitsarit).
Paineet joutua Kiljavalle koulutukseen ovat taas kasvamassa ennennäkemättömän suuriksi. Millähän pirulla siitä taas luistaa... Ehdotti vielä Ruotsiinkin koulutukseen lähtöä, siitä sentään onnistuin kieltäytymään.
Mikäs vika koulutusreissuissa? Mä otin aina kiljuen vastaan kaikki moiset - sai seikkailun ja lisäksi ammattitaidon päivityksen samassa paketissa.
No, jjv on (vaki)töissä ja minä en, joten minunhan asenne se tässä huono sitten lie.
Mikäs vika koulutusreissuissa? Mä otin aina kiljuen vastaan kaikki moiset - sai seikkailun ja lisäksi ammattitaidon päivityksen samassa paketissa.
Tein eilen 17- tuntisen työpäivän.
Joo kaikki on mullekin kehuneet kuinka hieno paikka se Kiljavakin on. On männikköä ja kaunista järven rantaa ja aulabaaria. Voinyvittu. Kyllä mä yhden päivän just jaksaisin "pulpetin" takana istua, mut viisi päivää jossain sisäoppilaitoksessa diipadaapaa kuuntelemassa, ei enää tällä iällä.
Sitä paitsi, jos mä joudun sinne lähtemään, saa luottamusmieskin luvan joutua. Se on yhtä innokas.
Niin no.Ahkerata väkkee! :thumbup:
Kolmesti olen ollut Kiljavalla enkä ole selvää päivää nähnyt siellä.
Joo, perheellisillä sinne ymmärrettävästi kova hinku onkin. Yks tyyppi meiltä kävi joskus kaikki mahdolliset kurssit joihin pääsi ja hakivat sitten salarakkaansa kanssa aina samalle kurssille.
Tuo on kyllä aika yleinen metodi.Joo, perheellisillä sinne ymmärrettävästi kova hinku onkin. Yks tyyppi meiltä kävi joskus kaikki mahdolliset kurssit joihin pääsi ja hakivat sitten salarakkaansa kanssa aina samalle kurssille.
Hihihii, varmaan pussaili siellä tyttöjen kanssa.![]()
Lienee sinunkin alallasi nuo jalkavaimot melko yleisiä?