McRäkä
Banned
Tuli Naurunappulanhymiö Rägiksen postauksesta?:doubtful:
Mikähän lienee?
Tai sitten se on saanut pimpslooraa.
Et vaan osaa. Vittu mä jaksa muuanne tallennella tota kuvaa. Aasi ajaa Audilla. :thumbup:
Tuli Naurunappulanhymiö Rägiksen postauksesta?:doubtful:
Mikähän lienee?
Tai sitten se on saanut pimpslooraa.
Dyykkas vielä hirvikin eteen 5 km ennen kotia, mutten osunut edes siihen.
Et vaan osaa. Vittu mä jaksa muuanne tallennella tota kuvaa. Aasi ajaa Audilla. :thumbup:
Alfa Romeolla kohti ääretöntä ja sen yli.
Omasta mielestään keskivertoa paremmat kuljettajat ajavat omasta mielestään keskivertoa paremmalla automerkillä. edit. Mitä vittua? Tapahtumia ja sattumuksia työssä ja työpaikalla. No, tommosta kuuluu työpaikoille.
Niin juu, sieltähän tää harhautumaan lähti.No kun olin töissä klo 21.30 asti. Tai työmatkalla.
Eikös sulla Jone pitänyt loppua viikonloppu duunit, kun otit 400 euroa perseeseen palkassa per kuukausi?
Loppu jo se puolen vuoden paasto.
Siis nostivat palkan takaisin? Hienoa. :thumbup:
autojen paremmusjärjestys on sama kuin aakkosjärjestys.
Zastava parka.
S= Skoda
V= Volvo
Aakkosten loppupäässä ollaan. U-käännöksen autoissa tehneenä, eli äärimäisestä kustannuspiheydestä 1.9 turbodieseleineen Skodasta vaihdettaessa vapari bensavolvoon 2.4 henkinen olotila parani suuresti. En ajele työkseni, vaan luterilaisesta synnintunnosta päästyäni (bensiinillä ajeleminen oli ympäristösyntiä=), uskaltauduin hankkimaan paremman auton automaatilla ja en ole katunut. Kaikki on vaan niin paljon paremmin nyt. Ihan joka näkyvä nippeli. Ja kosketus kojelautaan. Ja myös tienpintaan.
Hatunnosto teillämme dieselillä liikkuville. Te olette ammattilaisia. Minä en ole. Se on huonompi polttoaine kaikinpuolin, mutta verotuksella se on teille paljon henkilöautoilla ajaville juuri ja juuri edes vähän hyödyllisemmäksi väsätty.
Muutoinhan tämä dieselöljy kuuluisi aivan täysin pelkästään raskaalle kalustolle.
Ihan joka näkyvä nippeli.