jjv
Well-known member
Hieno itsensä jalustalle nosto toisen hahmon kustannuksella.
Kova työmies!
Toisaalta oli juuri oikea aika olla työttömänä, tuohon aikaan paikkoja ja mahdollisuuksia oli hieman toiseen tahtiin kuin tällä hetkellä, tai esim. 2008-2009 vuodenvaihteessaDuuni edellisessä firmassa loppui 31.12.2006 ja siihen päivään mennessä olin lähettänyt noin sata työhakemusta ja käynyt ~20 haastattelussa. 2007 Tammikuun alussa menin työkkäriin, jossa täytin jonkun lappusen joka piti täyttää, en muista enää tarkemmin mikä se oli. Meni pari päivää, kunnes yksi mua aiemmin haastatellut ilmoitti, että asiakkaallaan olisi vakkaripaikka auki ja paikka olisi kotini lähellä. Menin haastatteluun ja nimet kirjoitettiin paperiin muistaakseni seuraavana päivänä.
Kun olin ekaa päivää duunissa, tuli vielä soittoja muista paikoista joihin olisin päässyt.
Tossa oli just juttua, että himokuntoilijat ovat egoistisiä paskiaisia. Tietyt näköjään on.
Hyvä tekosyy olla mulkku. "Ei voi mitään, kun olen himokuntoilija".
Mikään tekosyy, kuin suora syy-seuraus kyseessä. Ja tekeekö se ihmisestä mulkun jos vaatimustaso itseä ja muita kohtaan on korkea.
Parhaat pomotkin (valmentajat) varmaan sitten on sellaisia jotka katsovat kaiken sormien läpi, alaisensa eivät menesty eivätkä tuota juur mitään.
Jeps jeps.
Hmm. Sanotaan nyt vaikka näin, että jos katsoo oikeudekseen asetella muille vaatimustasoja tilanteessa kuin tilanteessa, niin suattaapi tuo tehdäkin.
Totta. Aina ei kannata sanoa 'ääneen' mitä ajattelee.
Eikä aina kannattaisi edes ajatella mitä ajattelee.
Yleensä ei kannata edes ajatella, ellei ole siihen tottunut.:frank:
Lahtariainesta :ahem:Mikään tekosyy, kuin suora syy-seuraus kyseessä. Ja tekeekö se ihmisestä mulkun jos vaatimustaso itseä ja muita kohtaan on korkea.