Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Sana on vapaa...
Sana on vapaa...
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jossain Pyhännällä (?) oli viime viikolla tien reunassa P-paikalla WC-pönttö.![]()
Meinasin pysäyttää ja ottaa siitä kuvan, mutta en sitten kehdannut.
Seuraavalla ohiajolla sitä ei enää ollutkaan. Joku varmaankin otti sen mökilleen.
Et siis...st siis HÖRPÄNNYT PÖNTÖSTÄ?? Eikös tämä ole jo bannin paikka jos mikä?
Nyt vois heittää Mossekortin tuosta isosta kuvasta kun olen kännykällä liikenteessä.![]()
Nyt vois heittää Mossekortin tuosta isosta kuvasta kun olen kännykällä liikenteessä.![]()
Nyt vois heittää Mossemaisen vitsin tosta "kännykällä liikkumisesta".
Moon kuullu, että ihmiset ovat liikkeellä esim. autolla, laivalla, junalla, lentokoneella, polkupyörällä tahi jalkaisin, mutta että kännykällä... ? Vai liekö kyseessä joku tämäntyyppinen ratkaisu?
Voi taivahan Jomala!
Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!Tuosta edellisestä on olemassa näköjään havainnoillesempikin versio:
Ihan äkkiseltään en olisi kuvitellut, että wc-istuimen toiminta voisi olla noinkin epäselvää, mutta näköjään erehdyin :eek!:
voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!![]()
Ihan äkkiseltään en olisi kuvitellut, että wc-istuimen toiminta voisi olla noinkin epäselvää, mutta näköjään erehdyin :eek!:
Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!![]()