Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Sana on vapaa...
Sana on vapaa...
Viimeksi muokannut moderaattori:
Et siis...st siis HÖRPÄNNYT PÖNTÖSTÄ?? Eikös tämä ole jo bannin paikka jos mikä?Jossain Pyhännällä (?) oli viime viikolla tien reunassa P-paikalla WC-pönttö.
Meinasin pysäyttää ja ottaa siitä kuvan, mutta en sitten kehdannut.
Seuraavalla ohiajolla sitä ei enää ollutkaan. Joku varmaankin otti sen mökilleen.
Toki. :ahem:Et siis...st siis HÖRPÄNNYT PÖNTÖSTÄ?? Eikös tämä ole jo bannin paikka jos mikä?
En tunnusta!Ethän myöskään unohtanut tätä?
Nyt vois heittää Mossemaisen vitsin tosta "kännykällä liikkumisesta".Nyt vois heittää Mossekortin tuosta isosta kuvasta kun olen kännykällä liikenteessä.
Moon kuullu, että ihmiset ovat liikkeellä esim. autolla, laivalla, junalla, lentokoneella, polkupyörällä tahi jalkaisin, mutta että kännykällä... ? Vai liekö kyseessä joku tämäntyyppinen ratkaisu?Nyt vois heittää Mossekortin tuosta isosta kuvasta kun olen kännykällä liikenteessä.
:frank::frank::frank:Nyt vois heittää Mossemaisen vitsin tosta "kännykällä liikkumisesta".
Voi taivahan Jomala!Nyt vois heittää Mossekortin tuosta isosta kuvasta kun olen kännykällä liikenteessä.
:frank:Moon kuullu, että ihmiset ovat liikkeellä esim. autolla, laivalla, junalla, lentokoneella, polkupyörällä tahi jalkaisin, mutta että kännykällä... ? Vai liekö kyseessä joku tämäntyyppinen ratkaisu?
No soli kyllä kieltämättä aika iso :thumbfh:Voi taivahan Jomala!
Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!Tuosta edellisestä on olemassa näköjään havainnoillesempikin versio:
Ihan äkkiseltään en olisi kuvitellut, että wc-istuimen toiminta voisi olla noinkin epäselvää, mutta näköjään erehdyin :eek!:
Mä luulen, että se tuntuis vastaukselta jotakuinkin kaikkiin esitettyihin rukouksiinvoisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!
Veikkaisin että kyseessä on pääasiassa tietynlaisten (toim. huom.) naisten kyvyttömyys istua ns. likaiselle muovi-istuinosalle, varsinkaan jos insulaattorina toimivaa paperia ei ole näköpiirissä. Voin SIELUNISILMIN nähdä eräänlaisen korkkarinaisen kiipeävän istuimen päälle juuri kuvan esittämällä tavalla välttääkseen pakaran ja mahdollisen pissalla kyllästetyn muoviosan keskinäistä kohtaamista.Ihan äkkiseltään en olisi kuvitellut, että wc-istuimen toiminta voisi olla noinkin epäselvää, mutta näköjään erehdyin :eek!:
Voi hyvää päivää...Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!