Tapahtumia

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Atsipoppaa. Nyt kandee soittaa ihan vaan paikalliselle pitsanpaistajalle ja tilata siltä valmista lättyä. Kysyä vaan puhelimessa, että onhan sillä pitsauuni.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Ehkä liikemies, joka sai kriittisen tekstiviestin kesken suuren hädän. Nolo tapa lähteä, vaikka niinhän Elviksellekin kävi.
Kävikö todella?!?!?!?! S(elvis)ikö tekstiviestin sisältö koskaan???
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Viisi minuuttia ja asentaja hokasi, että he ei pysty tasapainottaa näitä vanteita. Puuttui reikä keskeltä. Sanoin että pistää ne renkaat alle, käyn tasapainottaa ne jossain muualla.
Sama on käynyt minulle kahden eri auton kanssa.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Tänään junassa.

Konnari kuuluttaa.. "Vaunussa numero kolme olevan nojatuolin omistajan on välittömästi otettava yhteys konduktööriin!"

Sitten asemalla tuli kyytiin eräs hemmo. Kun konnari tuli kysymään lippua, niin hemmo harmitteli.. "ei ole.. kaveri ei ehtinyt junaan, ja sillä oli lippurahat..". Sitten se tarjosi konnarille kännyä pantiksi. Konnari tutki kännykkää ja totesi, että eihän tässä ole edes korttia! Hemmo mutisi jotain, mutta lupasi lunastaa kännykän - thänäänd! Vai Tänään sanoi konnari.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Liikennevaloissa odotellessa ohi menee usein polkupyöräilijöitä ja vaikka mummoja rollaattorilla vaikka rajoitus olisi mikä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Itsekin ajoin tänään 80-rajoitusalueella Äetsästä kotiin tullessani n. 105 km/h.
Honda Goldwing ajoi minusta silloin OHI!!
Törkeää! Jätkä ajoi ylinopeutta!
Moottoripyörät on kiellettävä :mad_old:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Tänään lähdin Vuosaaresta töihin siten, että vaihtaisin Itiksessä metrosta bussiin 550.
Mukanani oli muovikassillinen tölkkejä jotka olin aikova palauttaa Itäkeskuksen S-marketin / Alkon automaattiin.
Yhtäkkiä minulle iski paniikkihäiriö. Syötin tölkkejä automaattiin ja oloni ei parantunut siitä, että viereeni asettui juopunut mies joka tiedusteli olenko menossa handeliin.
Mumisin jotain ja hiki valui. Hän ehdotti että kävisin ostamassa 'hmfffalllma-koktailia" neljä pulloa, saisin yhden niistä hakikseksi.
En tajunnut yhtään mitä mies halusi. Lopulta hän sai minulle selvitettyä haluavansa 'vadelma-cocktailia', sitä kalliimpaa, antoi mulle 20 egua ja jäi odottelemaan.
Olin niin totaalisessa paniikissa etten kyennyt muuhun kuin menemään Alkoon ja läpimärkänä hiestä etsin ko. pulloa, en edes tiennyt sellaista olevan.
Lopulta löysin tuotteet ja sain ne maksettuakin ja vein miehelle flindat enkä edes muistanut pyytää hakista, emminä sitä olisi halunnutkaan... tarvinnut ehkä olisin.
Paniikki alkoi helpottaa vasta kun pääsin bussiin.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ei ole harvinaista nähdä mies junassa, joka lukee kirjaa. Sen sijaan mies, jolla mukana nippu korkeajännityksiä ja Aku Ankan taskukirjoja onkin toinen tapaus. Teki mieleni kysyä, että vaihdatko yhden korkkarin Dostojevskiin? Tosin ei mulla semmoista kirjaa ole, mutta kysyä olisin halunnut.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Ei ole harvinaista nähdä mies junassa, joka lukee kirjaa. Sen sijaan mies, jolla mukana nippu korkeajännityksiä ja Aku Ankan taskukirjoja onkin toinen tapaus.
Tuossa taannoin odottelin tytärtäni koulun pihalla. Luokka oli palaamassa retkeltään Savosta. Yksi isä luki siinä odotellessaan keskittyneesti Aku Ankan taskukirjaa. Eihän siinä mitään, mutta jäi vaan jotenkin mieleen.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Olin tänään liikkeessä, jossa mm. vaihdetaan autoon renkaita. Paikalle saapui eräs nuorimies, joka reippaasti esitti asiansa - "Pitäisi renkaat vaihtaa!". Rengasvirkailija kysyi, että.. "Ovatko renkaat vanteilla?". Hemmon reippaus katosi saman tien, ja alkoi hiljainen kakominen (..tai jotain). Sitten rengasvirkailija kysyi, että.. "Ovatko ne irtorenkaat?". Hemmo ei saanut sanaa suustaan. Lopuksi virkailija totesi, että.. "Käytäiskö vilkaisemassa?". Ja niin lopulta, tämäkin asia sai selvyyden, kiitos rengasvirkailijan oivan tilanneälyn.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Tänään pääsin seuraamaan sähköpostin cc-paikalla jännittävää keskustelua. Keskustelun aloittaja kirjoittaa, että käytämme tiettyä teknologiaa erääseen IT-ratkaisuun, koska asiakas on sellaisen tuotteen valinnut. Asiakkaan edustaja vastaa, että se ei käy, koska heidän kokonaisarkkitehtuurinsa ei tue sitä - pitää käyttää erästä muuta teknologiaa. Tähän tulee vastaus, että se on mahdotonta, koska asiakas on ostanut ja valinnut sekä asentanut teknologian, jota on myös sopimuksessa sovittu käytettävän. Asiakkaan edustaja vastaa, että se sovi kokonaisarkkitehtuuriin ja on käytettävä toista teknologiaa. Iltapäivällä klo 16.45 asiasta oli vaihdettu 18 meiliä - ilman etenemistä. Ihan jännittää miten tässä käy, olispa jo huominen.
 
Ylös