Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Atsipoppaa. Nyt kandee soittaa ihan vaan paikalliselle pitsanpaistajalle ja tilata siltä valmista lättyä. Kysyä vaan puhelimessa, että onhan sillä pitsauuni.
Kävikö todella?!?!?!?! S(elvis)ikö tekstiviestin sisältö koskaan???Ehkä liikemies, joka sai kriittisen tekstiviestin kesken suuren hädän. Nolo tapa lähteä, vaikka niinhän Elviksellekin kävi.
"Kitchen calling: we're out of peanut butter and bananas."Kävikö todella?!?!?!?! S(elvis)ikö tekstiviestin sisältö koskaan???
Ma olen tehnyt ton leivan kerran. Riittaa viikoksi. Ei ole nalka."Kitchen calling: we're out of peanut butter and bananas."
Sama on käynyt minulle kahden eri auton kanssa.Viisi minuuttia ja asentaja hokasi, että he ei pysty tasapainottaa näitä vanteita. Puuttui reikä keskeltä. Sanoin että pistää ne renkaat alle, käyn tasapainottaa ne jossain muualla.
Tästä tuli mieleen pari viikkoa sitten tapahtunut ohitustilanne, kun mönkijä suhahti autoni ohi 40-alueella.50-alueella mopo ohitti minut
Niinhän tuo yksi 2puolikaskin ohitti minut.50-alueella mopo ohitti minut
50-alueella mopo ohitti minut
Tästä tuli mieleen pari viikkoa sitten tapahtunut ohitustilanne, kun mönkijä suhahti autoni ohi 40-alueella.
Onpas myyty paljon Microja taas.Niinhän tuo yksi 2puolikaskin ohitti minut.
Tuossa taannoin odottelin tytärtäni koulun pihalla. Luokka oli palaamassa retkeltään Savosta. Yksi isä luki siinä odotellessaan keskittyneesti Aku Ankan taskukirjaa. Eihän siinä mitään, mutta jäi vaan jotenkin mieleen.Ei ole harvinaista nähdä mies junassa, joka lukee kirjaa. Sen sijaan mies, jolla mukana nippu korkeajännityksiä ja Aku Ankan taskukirjoja onkin toinen tapaus.
Itsekin ajoin tänään 80-rajoitusalueella Äetsästä kotiin tullessani n. 105 km/h.
Honda Goldwing ajoi minusta silloin OHI!!
Törkeää! Jätkä ajoi ylinopeutta!
Moottoripyörät on kiellettävä :mad_old:
Näetsä Äetsä?Mitäs sä Äetsässä? Mun duunipaikasta näkyy Äetsään.