Tasoristeysonnettomuudet

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Matxi sanoi:
Kehitetäänkö Suomen pääväyliä? Mun mielestä ne näyttää lähinnä rapistuvan tyystin.
Mitä itse olen ajellut aktiivisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana valtateillä 4, 5, 6, 13 ja 15 niin niiden kunto on parantunut. Tokihan sinne vieläkin mahtuu monta umpisurkeaa paikkaa, varsinkin raskaalle liikenteelle. Itse opin 13-tiellä paikat, missä pääsi hieman ennakoimalla rekasta mäen päällä helposti ohi, vaikka näkyvyyttä ei paljoa ollutkaan. Kun itse jätti hyvän hajuraon ja tuli 80-90 nopeudella nyppylän päälle, missä rekka menee 30-40 niin ei kovin pitkää ohitusmatkaa tarvinnut.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Ai että täällä kiinnitettäisiin huomiota syrjäisempien seutujen (kehä kolmosen ulkopuolinen ja ei pääväylät) liikenneoloihin :confused:
Hieno ja väärä näkemys. Juurihan tuossa oli iso riita, kun päinvastoin aiempia sopimuksia kehitetään Oulu-Kuusamo -tietä ja Tampereen ohitustietä, eikä esim. Kehä III:sta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Todennäköisesti joo. Ehkä mäkin sitten muistan väärin ja tää kuuluisa joku puhuikin vain kaikista Hki-Tku -radan risteyksistä.
Kyllä sä muistat ihan oikein. Laajemmaltikin uutisoitiin silloin siitä, että muutamassa vuodessa Suomesta hävitetään kaikki tasoristeykset.

markoj

Custom User
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä sä muistat ihan oikein. Laajemmaltikin uutisoitiin silloin siitä, että muutamassa vuodessa Suomesta hävitetään kaikki tasoristeykset.
Mä muistelen samaa. Tais vaan tulla lama sopivasti tohon ja jäi tämä monen muun ohella puheeksi.