Troy
Well-known member
Leppäkerttu, söpö delfiini, tai joku muu kuplakylpy naisellisuuteen?Olen harkinnut, aion ottaa...
Leppäkerttu, söpö delfiini, tai joku muu kuplakylpy naisellisuuteen?Olen harkinnut, aion ottaa...
Ei. Sukuni sinetti.Leppäkerttu, söpö delfiini, tai joku muu kuplakylpy naisellisuuteen?
Bernadotte trallallaa, perhoshaavit kainaloihin ehkä vielä?Ei. Sukuni sinetti.
:mad_old:Bernadotte trallallaa, perhoshaavit kainaloihin ehkä vielä?
No näytä ideasi. Ellei se ole tuo mad_old.:mad_old:
:yuck:No näytä ideasi. Ellei se ole tuo mad_old.
Melkoinen sukusinetti.:yuck:
Heh HEEEEE!!! Sitä en tänne laita.Melkoinen sukusinetti.
Älä laita sitä nahkakuvaa sitten myöhemmin myöskään.Heh HEEEEE!!! Sitä en tänne laita.
Olen harkinnut, aion ottaa...
Ota sillattinen tribaali tai lohikäärme. Ne on omaperäisiä.Eilen otin ekan ja toinen pyöri jo mielessä. Kolmannen otan sitten joskus.
Niin kuin kaveri sanoi niihin jää vähän niin kuin koukkuun.
Itse haluan persoonallisia tatuointeja, ei mitään kukkia tai perhosia tai sitten niitä puolikkaita sydämiä alaselkään. Niitä tuntuu olevan kaikilla. Työni rajoittaa hiukan noita paikkoja mihin vois ottaa esim käsiin ei suositella.
Kuva ois kiva foto!Eilen otin ekan ja toinen pyöri jo mielessä. Kolmannen otan sitten joskus.
Niin kuin kaveri sanoi niihin jää vähän niin kuin koukkuun.
Itse haluan persoonallisia tatuointeja, ei mitään kukkia tai perhosia tai sitten niitä puolikkaita sydämiä alaselkään. Niitä tuntuu olevan kaikilla. Työni rajoittaa hiukan noita paikkoja mihin vois ottaa esim käsiin ei suositella.
Meinaat, että se kandee ottaa sitten intiimialueelle, eikä välttämättä ihan heti päällimmäiseks? Noloahan se oiskin, jos koijarit on viimesen päälle varautunu tiukkaan syyniin ja kuva löytyykin heti otsasta. Peukkutatska tuulilasissa. Jeah.Aion ottaa tatuoinnin, tosin sen paikka pitaa valita todella tarkkaan kun en tieda minne toihin naa opinnot mut vie. Jos tuun paasemaan vaikka Brysseliin kaantelemaan ni siella voi olla hiukan tiukemmat syynit ku taalla keskella Atlanttia.
Sen vois kato ottaa tyylikkaamminkin, eli joku siisti peukalonjalki keskelle otsaa :ahem: sitapaitsi mulla on otsatukka :wink:Meinaat, että se kandee ottaa sitten intiimialueelle, eikä välttämättä ihan heti päällimmäiseks? Noloahan se oiskin, jos koijarit on viimesen päälle varautunu tiukkaan syyniin ja kuva löytyykin heti otsasta. Peukkutatska tuulilasissa. Jeah.
Lapaluihin "<3 Tsuhna"?Ens viikolla veljeni tekee mulle tatuoinnin.
Yli kymmenen vuotta sitten piirsin tuon tatuoinnin, nyt on harkittu tapeeksi pitkään sen ottamista.