Tatuointi

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Voin kyllä ihan suoraan sanoa että harvinaisen karmea käsi tuo. Ei nappaa sitten yhtään raajojen totaalinen mustaaminen näihin silmiin. Karmeaa katseltavaa.

Mutta yksilöjuttuja. Loukkaantua ei kannata, sillä toisen taidenäkemys ihmisruumiista on toisenlainen.

IWE

Well-known member
Kyllä Suomessa on halpaa.. :D :yuck:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä tollaiset kuvat hirveästi mua innosta.:thumbfh:

Mutta kukin saa tehdä ihollansa mitä huvittaa.:ahem:

Timanfaya

Group Speed Devils
Ei ole tatuointeja. Vielä. Olen kyllä harkinnut suvun sinetin tatuoimista...

Lumipallo

Well-known member
Kuumottava on, täytyy sanoa :). Siinä on koko, malli ja ennen kaikkea värit kohdallaan.

En ole itte varmaankaan ikinä ottamassa tatuointia. Osasyynä se, että nimenomaan isot on mun mieleen (siis tatuoinnit :eek:), ei mitkään onnettomat pikkusuhrut. Siinä on sitten oltava vähän satavarma asiastaan.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Eipä tollaiset kuvat hirveästi mua innosta.:thumbfh:

Mutta kukin saa tehdä ihollansa mitä huvittaa.:ahem:
Sama. Ja puolelletoistatonnille keksisin kyllä suht helposti muutakin käyttöä.
Mutta kuten sanottu, jokainen tyylillään.

Makkonen

Guest
Mun pikkubroidilla on ollut parisen vuotta tatuointifirma.
Osaa kyllä asiansa, voisin jopa harkita tatskan ottamista häneltä. Usein ollaan siitä juteltu, mutta en ole vielä keksinyt mitä ihmettä sitä haluaisi ihoonsa, joka sitten on siinä useammankin vuoden.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä voisin tatuoidi C64-logon käteen. Kovin paljoa se ei katu-uskottavuutta nosta, mutta jos sellaisen takia tatuointiliikkeissä pyörii, niin liekkö muutkan Legot aivan paikoillaan.

Lego-palikka olisi muuten myös hieno tatuointi. Pitäisköhän tässä alkaa harkita?

EDIT: Olipa typerä sanoa, tuosta katu-uskottavuudesta. Pelkästään tietyllä tavalla pukeutuminen on jo yksi tapa ilmaista itseään = jonkinlaista katu-uskottavuutta.

Uhittelut erikseen ja silleen. Tiiätte ehkä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole kyllä koskaan aikovani ottaa minkäänlaista tatuointia, mutta jos sellainen pitäisi ottaa niin....

Corvette tatuointi tai kyseisen auton lippuyhdistelmä tatuointi voisi olla ihan ok.

Sue_me

Well-known member
En ole kyllä koskaan aikovani ottaa minkäänlaista tatuointia, mutta jos sellainen pitäisi ottaa niin....

Corvette tatuointi tai kyseisen auton lippuyhdistelmä tatuointi voisi olla ihan ok.
Ei ole tullut vielä tarvetta mennä neulottavaksi.

Jos joskus sellaisen ahaa -elämyksen saisi niin Lotuksen logo olisi hieno.