Runsaasti tatuoitujen ja lävistettyjen kohdalla lienee näin.eikä niillä ole tarkoitus toisen lokeron kansalaisiin positiivisesti vedotakaan.
Just mietin samaa.Pitäisköhän vetää tänään kännit, jotta saisin rohkeutta haukkua Pyrde?
Ei mulla ole oikeasti, vaan tähän lieveilmiöön, että on jotenkin omaperäisempi artisti ja esiintyjä kun on merkkejä ja muttereita kropassa. Ja miten ne pitää väkisin saada näkymään tv-ruudussa. Kun näitä 23 tusinassa niin eihän ne enää ole omaperäisiä. Laittais sen sulan päähän tai esiintyis Kontio-saappaissa, niin olis jotain omaperäistä.Mun mielestä on aika suunnattoman hauskaa kun isäukon asenne tatuointeihin ja lävistyksiin on tismalleen yhtä konservatiivinen kun Mossella.
Tässä vastikään kun nähtiin sen (isän, ei mossen) kanssa se oli vihdoinkin kerännyt pullosta riittävästi rohkeutta haukkua mut pystyyn korvaläväristäin.
Pari vuotta siihenkin meni.
Jollain oudolla tapaa tulee hyvä mieli kun jotain vanhaa sahaa vituttaa omat tekemiset jotka ei muille kuulu.
Kontio -saapas on hyvä idea!kun on merkkejä ja muttereita kropassa. Ja miten ne pitää väkisin saada näkymään tv-ruudussa. Kun näitä 23 tusinassa niin eihän ne enää ole omaperäisiä. Laittais sen sulan päähän tai esiintyis Kontio-saappaissa, niin olis jotain omaperäistä.
Ymmärsitkö pointin?
Mielummin ottaisin horoskooppitatuloinnin tai Tali-Ihantala 1944 tatuloinnin.Mosselle voisi ostaa syntymäpäivälahjaksi tribaali-tatskan.
Kyllä sä ymmärrät kun katsot TVOFia ja BB:tä.Ymmärsin mä.
Mut ei en välttämätä ole ainutlaatuisiiden tavoittelun takia, ne voi olla myös ihan vaan koska.
Tai siis leikin ymmärtäneeni.
No tätä mä oon kans epäilly jo pitemmän aikaa. ISKÄ!Mulla on kanssa yhtä konservatiiviset käsitykset tatskoista ja läväreistä kuin Mossella. Olenko siis Pyryfin isä?