PekPoy
oik. yo.
Joko Häkkisen jakso män?
Mun kyyneleet johtuivat siitä, että sain.Ne kyyneleet jotka teaserissa näit, johtuivat kun ei saanut minua puolisokseen.
Häkä on toukokuun 8. päivä ennakkotietojen mukaan.Joko Häkkisen jakso män?
Sellainenhan seOn se sähikäinen. Tollanen rämäpää pitää ollakin.
Tuossahan on hetkittäin ihan hauskahkoakin juttua. Voittaa ainakin Uutisvuodon, joka on jo vuosia sitten kaluttu loppuun.Villi kortti siis Kakkosella.
Konp ja konp.Tuossahan on hetkittäin ihan hauskahkoakin juttua. Voittaa ainakin Uutisvuodon, joka on jo vuosia sitten kaluttu loppuun.
Katsomassani Villissä kortissa kaksi Riihilahtea, Tuomas Kyrö, Naurun tasapainosta ensimmäisten joukossa tippunut koomikko sekä entinen rap-suuruus Tommi Lindgren kertoivat kahden markan perehtymättömiä havaintoja ja vanhoja, laiskoja, yleistyksiä urheilusta. Heh, kun se viidenkympin hiihto kestää kauan. Minä katsoin eilen verryttelyhousut jalassa Albertvillen kisoja vhs-kasetilta. Mutta Amerikassa osataan se viihteellistäminen. Tunnelma oli vaivaantunut ja panelistit nauroivat enemmän toistensa jutuille kuin yleisö.Tuossahan on hetkittäin ihan hauskahkoakin juttua. Voittaa ainakin Uutisvuodon, joka on jo vuosia sitten kaluttu loppuun.
Ai se on tuossa mittaamattoman suunnattomassa homotilutuksessa mukana. Ei perkele. Se pari vuotta sitten radiossa noilta soinut biisi on melkein yhtä ärsyttävä kun Yön rakkaus on lumivalkoinen.Kyllä se papattaa edelleen.
Nyt oikeesti!Ai se on tuossa mittaamattoman suunnattomassa homotilutuksessa mukana. Ei perkele. Se pari vuotta sitten radiossa noilta soinut biisi on melkein yhtä ärsyttävä kun Yön rakkaus on lumivalkoinen.
Kiiralla piirakkaa tarjolla?Tänä iltana emännöintivuorossa on Kiira Korpi. Onkohan tarjolla Kiiran korppuja tai koiran kirppuja?
Yllättävän viihdyttävää settiä. Jälleen.Loistavaa viihdettä kun äijät pyörii jäällä taitoluistimilla.