Teemu ja supertähdet

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Huippu-urheilijat ovat yleisesti ottaen kovin yksioikoista väkeä, eivätkä kovin herkälle viritettyjä (sosio)emotionaalisesti. Onkin hyvä, että niille annetaan kunnolla viinaa, niin saadaan edes vähän viihdettä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Huippu-urheilijat ovat yleisesti ottaen kovin yksioikoista väkeä, eivätkä kovin herkälle viritettyjä (sosio)emotionaalisesti. Onkin hyvä, että niille annetaan kunnolla viinaa, niin saadaan edes vähän viihdettä.
Palanderista ei kyllä osaa välillä juttujen perusteella sanoa, etteikö olisi jo muutaman ison ottanut pohjalle :D
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
En yleensä tämäntapaisia tv-ohjelmia katso. No nyt kaverin suosituksesta katsoin. Ei ohjelmaformaatti mikään huono ollut. Jopa varsin kiinnostava. Yllättäen.

Palander oli eniten mulkkunaama ja Korpi & Häkkinen vähiten.

Saatan katsoa seuraavankin jakson?
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Mikä saa ihmisen katselemaan televisiota? Se, että saa arvioida ihmisten mulkkuustasoja kenenkään siitä pahastumatta, ellei sitten erehdy tuomaan ajatusta julki esim. f1-forum verkkoplatformilla.
 

Örfil

Guest
Alkaako urut kohta soittamaan lähtömarssia ;)

Itse vaihtaisin urut ukuleleen hetkeksi ;)
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olen varma, että Ilpo haki mulkkunaamalla itse asiassa termiä munapää. Kaukaa katsottuna asia varmasti kaikille aukeaa. Eikä tartte edes niin kovin kausas loitota.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hetki hetkeltä diggailen Palanderista yhä vain enemmän.

Hieno mies.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oli kyllä Kallen jakso ihan jepa.
Arvostus miestä kohtaan nousi sekä urheilijana, että ihmisenä.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
Onhan tää ihan selkeesti näistä "tosiTV-sarjoista" paras(eli vähiten näytelty), seurata pitänee jatkossakin.
 
Ylös