Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
150 kW
Miksei tasan 107?Joku 108 kW muistaakseni
Eikös hevosvoimatkin ole vähän eri tavalla mitattuja, riippuen missä maailmakolkassa ja miltä akselilta tehot mitataan?Tuossa on yks laskuri muille sitä tarvitseville:
http://www.americanmachinist.com/Calculators/HorseToKilo.aspx
Monethan sitä naureskelee, että japanian vehkeissä on vähän tehoa. Tosiasiahan on kuitenkin, että ne mittaa etuvetoisenkin tehot taka-akselilta.Eikös hevosvoimatkin ole vähän eri tavalla mitattuja, riippuen missä maailmakolkassa ja miltä akselilta tehot mitataan?
Tosiasiahan on kuitenkin, että ne mittaa etuvetoisenkin tehot taka-akselilta.
Mulla on sellainen mielikuva, että japanian vehkeissä (siis tavallisissa vaparibensavehkeissä, noista sporttipeleistä tiedä) on teho- ja kiihtyvyyslukemat ihan ok, mutta se vaatii koneen kierrättämistä. Normaaliajossa laiskoja.Monethan sitä naureskelee, että japanian vehkeissä on vähän tehoa.
Juu, enpä tuota itse ole koskaan japanian ihmeillä(kään) tullut sellaiseen johtopäätökseen, että tehoa ei olisi riittävästi normaaliajoon.Mulla on sellainen mielikuva, että japanian vehkeissä (siis tavallisissa vaparibensavehkeissä, noista sporttipeleistä tiedä) on teho- ja kiihtyvyyslukemat ihan ok, mutta se vaatii koneen kierrättämistä. Normaaliajossa laiskoja.
Valitettavasti me ollaan jo eellä!Kahen litran oohoosee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen.
Kahen litran oohoosee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen.
Sierra vs. FerrariValitettavasti me ollaan jo eellä!
Se tekee sitten 101, jos tuo 137 on tarkka lukema eikä esimerkiksi 136.6:uudesta pyöristetty.137hv, menee kivasti juuri 100:n ja 101:n väliin