Tehopolli

Ja nelipyörämenopelissä tehoja on

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Palle

Well-known member
Sijainti
Espoo, Finland
24 kilowattia suunnilleen taitaa tosta masiinasta löytyä. Mutta kartingautolle tarpeeksi. :eek:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eikös hevosvoimatkin ole vähän eri tavalla mitattuja, riippuen missä maailmakolkassa ja miltä akselilta tehot mitataan?
Monethan sitä naureskelee, että japanian vehkeissä on vähän tehoa. Tosiasiahan on kuitenkin, että ne mittaa etuvetoisenkin tehot taka-akselilta.

Mangelo

Well-known member
Monethan sitä naureskelee, että japanian vehkeissä on vähän tehoa.
Mulla on sellainen mielikuva, että japanian vehkeissä (siis tavallisissa vaparibensavehkeissä, noista sporttipeleistä tiedä) on teho- ja kiihtyvyyslukemat ihan ok, mutta se vaatii koneen kierrättämistä. Normaaliajossa laiskoja.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla on sellainen mielikuva, että japanian vehkeissä (siis tavallisissa vaparibensavehkeissä, noista sporttipeleistä tiedä) on teho- ja kiihtyvyyslukemat ihan ok, mutta se vaatii koneen kierrättämistä. Normaaliajossa laiskoja.
Juu, enpä tuota itse ole koskaan japanian ihmeillä(kään) tullut sellaiseen johtopäätökseen, että tehoa ei olisi riittävästi normaaliajoon.
Se vaan on näiden jenkkifanaatikkojen aina yhtä toimiva perustelu, että naurettavan vähän tehoa kun 1.6 koneesta on otettu 100 heppaa, verrattuna hänen omaan pickuppinsa jonka 6.8 litraisesta on otettu 140 kaakkia ja niistä lähes puolet on tallella.