A) Miksi osastoja pitää olla 178 erillaista, joihin jokaiseen kommentoidaan kerran päivässä. Nykyinen rakenne on aivan hyvä
Tällä hetkellä osastoja on 15 ja mukaan on sentään laskettu muun muassa Moderaattorit- ja Arkisto-osiot.
Ei varmaan tee paljoa eroa, jos osastoja on 16.
B) Tekniikka toikit kyllä saavat F1-puolella, tai Ralli-puolella tai tai elää
No niinhän ne saavat, mutta monille tekniikkaguruille olisi varmasti mieluisampaa kirjoitella selkeästi moottoriurheilun tekniikkaan painottuvalle osastolle. F1-osiossa tekniikkatoikit hukkuvat muuhun massaan.
C) On todella vähän suoria tekniikkatoikkeja, yleensä tekniikka elää jossain välissä (esim MP4/18) mutta ei elätä koko toikkia!
Ei elätä koko toikkia? Pitääkö kaikkien otsikoiden kerätä vähintään toistakymmentä sivua tekstiä, että voitaisiin puhua hyvästä keskustelusta?
Niin tuolla #f1_forum:lla sinä taidat olla ainoa tän asian kannattaja ja muut kertoo sulle, että EI!
Taitaa pikemminkin live-sätissä olla niin, että sinä olet ainoa, joka sanoo ehdottomasti ei.
Olen aina tälläisiä kokeiluja vastaan, sillä lopulta, vaikka se ei vetäisi tyyppejä, niin silti sitä ei kukaan viitsi lopettaa, tämä ei ole arvostelua ylläpidon suuntaan. Vaan näin käy aina kun jossain tehdään joku koe! Melkein voisi autoveroon ja käyttömaksuun verrata!
Näkisin, että tämä ehdotettu osio joko onnistuu tai ei onnistu (millä mittapuulla se onnistuminen sitten mitataankin).
Mielestäni on aika naurettavaa olla ehdotusta vastaan sen takia, että JOS kokeilu ei onnistu, niin kukaan ei jaksa poistaa sitä.
Etkö ole ajatellut, että ehdotuksen onnistuessa saadaan varsin mielenkiintoinen keskusteluosasto.