Mmm.. pihviä...S.A sanoi:No aatteles, että tommosista (tai ei nyt lähinnä ihan tommosista) sun ruokas tehään!
Käys Heses syömäs Rouheinen naudanlihapihvillä!lfb sanoi:Mmm.. pihviä...
Jos sen sais ilman rouheista niin vois ollakin ihan jees.S.A sanoi:Käys Heses syömäs Rouheinen naudanlihapihvillä!![]()
Tiijättekö kuka kuuluisa suomalainen haavaoittui Uhtuan & Kiestingin kulmilla jatkosodassa ?Frank sanoi:Uhtua rulettaa!
No mä se en ollu vaikka kieltämättä viimeaikoina olenkin kuuluisuutta niittänyt, kiitos Jiangling Landwindin.Il Tempo Gigante sanoi:Tiijättekö kuka kuuluisa suomalainen haavaoittui Uhtuan & Kiestingin kulmilla jatkosodassa ?
Kuuluisuutta olet saattanut niittää sa, mut tähän kysymääni olet liian nuori, kuten makin.OoPee sanoi:No mä se en ollu vaikka kieltämättä viimeaikoina olenkin kuuluisuutta niittänyt, kiitos Jiangling Landwindin.
Onko toi se, josta Vatanen on tehnyt jonkun EU-kyselyn, että kun sakemannit oli antaneet myyntiluvat niin sehän tarkoittaa, että sitä "tappaja-autoa" saisi myydä koko EU:n alueella?OoPee sanoi:No mä se en ollu vaikka kieltämättä viimeaikoina olenkin kuuluisuutta niittänyt, kiitos Jiangling Landwindin.